steekjes bij navel 25 wkn

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door MvN, 16 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MvN

MvN Niet meer actief

Hallo, ik ben nu 25 weken zwanger en heb vaak kleine steekjes rond mijn navel. Niet erg pijnlijk maar wel vervelend,ze zijn erg scherp. Mijn baarmoeder zit nu tussen mijn navel en ribben in. Maar volgens mijn vk niet te groot omdat onderin mijn buik bijna niks zit.

Wat kunnen deze steekjes zijn? De kleine beweegt wel veel! Al is ze sinds dat ik die steekjes heb wel wat rustiger en voel ik haar minder..

Groeten Roos

2. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    heb je de placenta voor? Misschien trekt ie aan de navelstreng :p
    Nee ik zou het niet weten eigenlijk, maar ik heb het ook gehad, rechts naast mn navel en heb het soms nog wel eens.

3. MvN

MvN Niet meer actief

nee ligt aan de achterzijde.. dus ik weet et niet... het is de hele tijd rond om me navel.. soms erboven soms rechts...

4. Karel1978

Karel1978 Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.273
    0
    0
    Maastricht
    Misschien groeit je buik. Je huid rondom de navel is erg dun en gevoelig, dus als dat trekt/ groeit, dan kan dat wat steken.
    Ik heb er zelf ook last van gehad, en rondom m'n navel helaas ook wat straie gekregen :(

5. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    Hoi, dat had ik ook! Wat het precies is weet ik niet hoor. Misschien inderdaad het groeien van de baarmoeder. In ieder geval heb ik het vaker gekhoord, en het zijn inderdaad gemene steekjes!

Succes!

6. Miranda26

Miranda26 Actief lid

4 feb 2009
    319
    0
    0
    hoorn
    Ik heb het ook en was ook benieuwd wat het was.

Deel Deze Pagina