Kindje, slaap je nog niet?!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door SushiLover123, 25 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Hmm ja, wij hebben een beeldbabyfoon, dat scheelt. ;)

2. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Ik vind het ook altijd prettig om nog even 'van dichtbij' te kijken voordat ik zelf ga slapen en Sil wordt er ook nooit wakker van. Ik leg (als dat nodig is) hem recht en zijn dekentje over hem heen, aai hem over zijn wang en ga dan weer weg. Compleet zinloos, want na 3 minuten ligt het dekentje er weer naast en ligt hij in een onmogelijke houding met voeten door de spijlen ofzo :D maar ik vind het prettig om hem nog even te zien. Gewoonte, denk ik.

3. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ja, misschien dat het scheelt dat onze dochter extreem slecht geslapen heeft tot ze 9 maanden oud was en echt al wakker werd als we over de gang liepen. Dus bij haar gaan kijken was echt niet te doen. ;) Kan me er wel wat bij voorstellen nu jullie het uitleggen, hoor! Maar ik ben dat zelf neit zo gewend.

4. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Hahaha, nou Sam wordt 's avonds echt áltijd wakker als wij even bij hem komen kijken, maar hij weet niet beter: pakt zijn aap, steekt zijn duim in zijn mond, draait zich op zijn zij en slaapt weer verder :D...

5. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Oh, das wel fijn. :) Hier is wakker worden altijd geweest, minimaal 3 uur wakker zijn en echt niet meer willen slapen.
    DUsja, dan doe je voorzichtig haha!

6. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Dat snap ik :)
    Hier is Ilias ook een keertje wakker geworden, maar toen draaide hij zich weer om en sliep rustig verder.

Deel Deze Pagina