Ik vind het ook altijd prettig om nog even 'van dichtbij' te kijken voordat ik zelf ga slapen en Sil wordt er ook nooit wakker van. Ik leg (als dat nodig is) hem recht en zijn dekentje over hem heen, aai hem over zijn wang en ga dan weer weg. Compleet zinloos, want na 3 minuten ligt het dekentje er weer naast en ligt hij in een onmogelijke houding met voeten door de spijlen ofzo maar ik vind het prettig om hem nog even te zien. Gewoonte, denk ik.
Ja, misschien dat het scheelt dat onze dochter extreem slecht geslapen heeft tot ze 9 maanden oud was en echt al wakker werd als we over de gang liepen. Dus bij haar gaan kijken was echt niet te doen. Kan me er wel wat bij voorstellen nu jullie het uitleggen, hoor! Maar ik ben dat zelf neit zo gewend.
Hahaha, nou Sam wordt 's avonds echt áltijd wakker als wij even bij hem komen kijken, maar hij weet niet beter: pakt zijn aap, steekt zijn duim in zijn mond, draait zich op zijn zij en slaapt weer verder ...
Oh, das wel fijn. Hier is wakker worden altijd geweest, minimaal 3 uur wakker zijn en echt niet meer willen slapen. DUsja, dan doe je voorzichtig haha!
Dat snap ik Hier is Ilias ook een keertje wakker geworden, maar toen draaide hij zich weer om en sliep rustig verder.