Hoi, Ik heb het geluk gehad tot nu toe niet echt heel moe te zijn. althans ik dacht dat ik toen moe was en geen energie had. sinds deze week zou ik zo mijn hoofd kunnen neerleggen waar ik me ook bevind. ik kan niet meer. zooo moe en s'avonds val ik omver van de slaap. meestal is dit in het eerste trimester. heeft iemand anders gelijkaardige ervaring? ook voel ik me sommige dagen zwanger en andere dagen niet. heb het hartje een paar dagen geleden nog gehoord dus alles is ok maar toch een raar gevoel. ook is mijn buik sommige dagen meer opgezwollen dan anderen..
hee gwendo.. ik ben de hele zwangerschap, nu nog steeds dus, erg moe geweest. ze zeggen inderdaad dat dat in het eerste trimester het ergste is, en dat je daarna weer energie krijgt, maar dat heb ik nooit gemerkt. iedere zwangerschap is weer anders en iedereen ervaart het ook weer anders... succes! groetjes sanne
hai gwendo, wat SanneT zegt is herkenbaar.. ook ik ben de hele zwangerschap erg moe geweest. Slaap zelfs vanaf 10 weken ongeveer niet meer de nacht door, omdat ik veel moet plassen. Een baby drukt dan nog niet eens op je blaas. Zo kan ik nog meer voorbeelden noemen die niet geheel volgens het boekje zijn, het is echt zo...elke zwangerschap is anders succes met het slapen.. smiddags na je werk een dutje doen helpt
Ik heb het ook weer sinds 3 dagen,echt extreem moe, ik weet niet eens hoe ik vandaag uit mijn werk naar huis ben gereden, ik heb dinsdag een afspraak bij de vk staan,ik heb ook last van sterretjes zien,niet erg duizelig,maar wel sterretjes zien,dus misschien is het lage bloeddruk, of ijzer tekort? Als het zo blijft kun je misschien ook afspraak met vk maken? succes!