Onze zoon van 5 maanden heeft nog erg veel zuigbehoefte. Tenminste dat lijkt erop. Hij zit ontzettend veel met zijn handen in zijn mond. Ook stopt hij erg veel in zijn mond. Nu denk je natuurlijk, dat is normaal, maar het lijkt er niet op. Hij is er erg dwangmatig in. Hij moet de hele dag iets in zijn mond hebben. Is het niet zijn speentje dan is het zijn trui of handen. Lukt hem het niet, dan is hij gefrustreerd. Tanden? Nog niks te zien of te voelen. Heeft wel een verborgen reflux. Heeft hier geen medicatie meer voor. Ik dacht eerst ook, dat is een normale ontwikkeling, dingen in zijn mond stoppen, maar hij kan niet zonder lijkt wel. Herkent iemand dit? Alvast bedankt voor het meedenken. Gr Karin
Ja hoor, was hier ook. Echt ALLES ging via dr mondje. En als de speen niet bij de hand was, dan was het handjes, haar shirt, mijn vingers of kleren... Soms inderdaad net een hongerig diertje dat met open mondje op je af komt, hahaha. Het wordt nu een beetje minder. Ze kan nu soms met iets spelen zonder het continu in dr mond te hebben. Ze heeft het dan in dr handjes en "proeft" alleen soms even.
oja hier ook hoor! Zijn shirt en mouwen zijn de hele dag door nat! Ook gaat alles in zijn mond, maar zijn handjes en vingertjes zijn favoriet! Ook vind ie het erg lekker om op mama's hand te sabbelen/zuigen. Hier zien we al wel een klein wit puntje onderin, dus hier is het waarschijnlijk wel door een tandje. Maar als dat bij jou (nog) niet zo is, is het volgens mij verder heeeeeel normaal hoor!
en ze duimt ook maar duwt dus niet haar duim in de mond, dus als het echt aleen zuigbehoefte was deed ze haar duim er wel in, is gewoon het ontdekken enz....
Oh dat doet Sterre ook hoor, alles gaat naar haar mond, en haar hele shirt is nat, want dat moet er ook in Als ze aan de borst is zou ze er het liefst ook nog een paar vingers bij proppen Volgens mij is dat normaal hoor, bij van die guppies moet alles het mondje in
hier geen haar beter hoor. alles der in en kwijlen pfff............... moet altijd veel extra shirts mee nemen, om regelmatig te verschonen en doe dan wel een slap om hoor anders word ik helemaal gek. ach ja we zullen maar zeggen.............mama kan wassen he
hier ook hoor alles wat ze ziet doet ze ook in haar mond ook heeft ze de heledag haar handjes in de mond