vaak de hik en slecht boeren

Discussion in 'Baby en dreumes' started by kissie, Jan 21, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kissie

kissie Fanatiek lid

Apr 18, 2006
    1,494
    1
    0
    Lars heeft bijna altijd de hik na de fles. Ik gebruik een difrax fles, hij doet er 15-20 minuten over. Hij valt dan in slaap tijdens het drinken en wordt daarna klaarwakker van de hik! Ook boert hij heel slecht na de fles. Een tijdje later wordt hij wakker en huilt dan en dan zit er een dikke boer dwars... Wie herkent dit?

2. raspberry

raspberry Niet meer actief

Thirza had het ook, kon haar lucht slecht kwijt, maar wel steeds de hik en vooral wakker van het dwarszitten van die lucht.
    Ik heb nu Infacol, daardoor kan ze haar lucht beter kwijt en heeft ze ook minder vaak de hik. Verkrijgbaar bij de wat beter gesorteerde drogist...

3. kissie

kissie Fanatiek lid

Apr 18, 2006
    1,494
    1
    0
    Kun je dat zo gebruiken? En gooi je dat door de fles of zo? Dus die hik komt ook door vastzittende boertjes?

4. raspberry

raspberry Niet meer actief

Die hik kan komen door te snel drinken, door vastzittende lucht, dat soort dingen.
    Die Infacol kun je met een pipetje geven voor de voeding aan, maar ik heb begrepen dat de sab simplex die ze in duitsland hebben (zelfde spul, andere naam), ook door de voeding kan.
    Succes!

5. beagle78

beagle78 Bekend lid

Feb 7, 2008
    720
    1
    0
    Wij gebruiken het hier ook en er is mij verteld dat het gewoon door de voeding kan. Gewoon boven in de fles druppelen en dan niet meer schudden.

Het is echt een wondermiddel, vergelijkbaar met rennie deflatine voor volwassenen(zelfde werkzame stof)

6. kissie

kissie Fanatiek lid

Apr 18, 2006
    1,494
    1
    0
    Ja de sab simplex heb ik ook bij Esmee gebruikt... Al de lucht verdwijnt dan uit de fles.

Share This Page