seks en zwanngerschap

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door eikie79, 3 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eikie79

eikie79 Actief lid

22 sep 2007
    454
    0
    0
    hallo,

ik vroeg me af, of jullie dat ook hadden...

Ik ben nu bijna 7 weken, maar heb op dit moment effe helemaal geen zin in seks....

Mijn lichaam is aan het veranderen, ben nog erg onzeker en moe..en seks is nu wel het laatste waar ik aan denk...

Heb gisteren tegen mijn vriend gezegd dat ik me erg lullig voel omdat hij wel graag wil, maar dat ik gewoon geen zin heb...

Is datiets van de eerste weken, komt dat straks nog terug? of moet hij echt 9 mnd wachten...

2. Lynn1980babyboy

Lynn1980babyboy Actief lid

14 jul 2007
    113
    0
    0
    comm. medew. + danseres
    Heemskerk
    Hai,

volgens mij is dat voor een ieder verschillend.
    Wat we wel gemeen hebben is dat de hormonen door ons lijf heen gieren en iedereen daar anders op reageert.

Wat ik persoonlijk heb gemerkt is dat het periodes zijn. Bij mij is mijn libido niet de hele 9 maanden hetzelfde geweest.
    Soms heel veel zin, en net zoals nu...... Geef mijn portie maar aan fikkie ;) .

Succes en maak je niet teveel zorgen.

Groetjes,
    Lynn

3. rastagirl

rastagirl Fanatiek lid

15 dec 2006
    1.156
    0
    0
    idd met periodes voor mij hoeft het ook niet meer dat gefriemel aan mijn lijf als ik het doe dan is het voor hem en gelukkig voor mij omdat er een x aantal wkn tussen zit is ie snel klaar hahahahah beetje oeh en aahs hier en daar en voilla erg he?! maar ik heb nu echt geen zin aan

4. Alida27

Alida27 Actief lid

11 mei 2006
    497
    0
    0
    Verzorgende
    Rhenen
    Ik heb helemaal nergens last van gehad..
    Tot nu toe met 36 weken..
    De zin is er wel,maar de puf niet omdat het lichaam
    zo log en zwaar is ... :oops:

Maar zoals beschreven: Het is bij iedereen verschillend,en
    wellicht komt straks de zin weer terug als je wat zekerder
    bent geworden!

Een voorspoedige zwangerschap!

Groetjes,Alida

5. Samama

Samama Niet meer actief

Ik heb er ook geen last van, maar als mn vriend wil en ik ben moe of als ik ergens last van heb dan maakt hem dat ook helemaal niets uit..gelukkig.

6. mayke1980

mayke1980 Fanatiek lid

15 apr 2007
    1.017
    0
    0
    Docent wiskunde vmbo
    Nijmegen
    Ook hier wisselt het erg, de ene week heb ik onwijs veel zin, maar er zijn ook weken waarin ik er echt niet aan moet denken...
    Gelukkig vindt mijn man het geen enkel probleem, hij wacht heel geduldig of me..

mayke

7. lizzie84

lizzie84 Niet meer actief

Ik had in het begin nog wel zin in sex maar het wordt steeds minder, vriendlief merkt dit ook en zegt dan, als je het niet wil is het ook goed! De schat!

Ik merk wel dat het ook komt omdat ik me steeds bewuster ben van het kindje in mijn buik en ik vind het idee ook gewoon heel erg vreemd!

8. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (Belgiƫ)
    Maak je maar niet teveel zorgen, het is niet dat je 9 maanden geen zin meer zult hebben.

Dat zal soms van dag tot dag verschillen hoor..

Naar het einde toe had ik eigenlijk bijna helemaal geen zin meer, ook omdat het gewoon niet leuk was, seks met zo'n dikke buik, vond het gewoon niet comfortabel meer!

Maar zoals in het dagelijkse leven, soms heb je zin, soms niet.. Het is moeilijker voor de partner, maar hij zal dat wel respecteren..

9. Niet meer actief

Heej eikie79,

dat had ik ook in het begin, en nu nog steeds wel.
    Vind het lullig voor me vriend, maar als ik niet wil of geen zin heb, doe ik het echt niet, hoe graag hij ook wil.
    Maar heb gehoord, dat het met 4 a 5 maand wel weer terug kan komen, maar ja, is bij iedereen weer anders ;)

10. Balou

Balou Fanatiek lid

27 mrt 2007
    2.320
    4
    0
    verzorgende IG
    prov Groningen
    Is niet raar hoor. Ik durf het bijna niet te zeggen, maar wij hebben al sinds ik weet dat ik zwanger ben geen seks meer gehad! De eerste weken durfde ik niet. Nu is de zin er wel maar als ik eenmaal op bed lig val ik zo in slaap. Ik vind het erg lullig voor mijn vriend maar hij begrijpt het gelukkig wel.

11. angeloflove

4 apr 2007
    93
    0
    0
    ik heb hier precies hetzelfde ik zit bijna in me 9deweek maar zin in seks absoluut niet ik denk er niet eens aan maar gelukkig is men vriend heel lief en hij zegt als je geen zin heb is dat helemaal niet erg en als je zin heb merk ik dat vanzelf wel..

greetz angel

12. Suus78

Suus78 Actief lid

18 apr 2006
    156
    0
    0
    Wij hebben sinds we zwanger zijn ook geen sex meer gehad. Ik had er echt geen zin in. Inderdaad het meekijken idee en zodra ik het bed zie dan slaap ik al. Maar dat wilt niet zeggen dat hij niet aan zijn "trekken"komt.

13. Bianca18

Bianca18 Actief lid

20 sep 2007
    380
    0
    0
    Huis mama
    Swifterbant (Flevoland)
    1 dag voor de bevalling heb ik nog gevreeen met mijn vriend :oops:
    En een week na de bevalling had ik al weer super veel zin :oops:

liefs

14. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Hey!
    Ik had er de eerste paar weken niet zo heel erg veel zin in. Vond me vriend erg leuk haha. Maar nu weer volop zin. Denk ook wel dat dat per persoon verschil!

15. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Hmm. Ik heb een aantal weken echt geen zin gehad. Gewoon totaal niet. verdween met een maand of 4 weer vanzelf.

Nu weer lekker vaak.
    Ben alleen iedere keer zo nat. (sorry hoor, klinkt echt heel ranzig) Meer mensen die daar last van hebben?

16. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    in het begin had ik ook niet echt zin. nu begint het wel weer terug te komen maar ondanks alles staat ons sex leven even op een laag pitje :) komt allemaal wel weer goed! ;)

Deel Deze Pagina