2 vraagjes

Discussion in 'Zwangerschap' started by cristel1986, Dec 15, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. cristel1986

cristel1986 VIP lid

Feb 25, 2006
    5,200
    0
    0
    bij nijmegen
    hi,

ik heb een vraagje aan jullie... nouja eigenlijk 2 :)

ik ebn nu 25 weken zwanger en heb sinds een paar dagen wat steken/krampen maar niet super vaak maar heb ze wel.. eerst dacht ik dat het kwam omdat ik naar de wc moest ofoz maa rik heb het ook als ik net ben gegaan... de steken doen wel steeds pijner maar duren langer voordat ze komen... gister moest k gewoon echt even zitten met mn benen recht het deed gewoon zooon zeer... en ben dr ook nog heeeel vaak duizelig bij en soms misselijk maar die duizelingen zijn gewoon niet meer normaal.. bijna elk uur wel een paar minuten lang..
    hebbenjullie dit welles gehad.. of weten jullie wat dit kan zijn?
    overigens de baby beweegt heel goed die voel ik bijna de hele dag

nu vraag 2
    gister lag ik op bed opeens voel ik de beeb ergens tegen aan schoppen of slaan en dat deed me toch pijn het was ergens rond mn lies en het rare was je hoorde het buiten de buik.. zelfs mn man hoorde het... komtd at ook bekent voor bij jullie...

ik heb dit namelijk allemaal niet eghad met mn dochtertje.. sorry vor de vragen! maar alvast bedankt voor het lezen

liefs cristel

2. prinses

prinses VIP lid

May 20, 2006
    18,334
    1
    36
    Bel anders even je vk. Het kunnen verschijnselen van zwangerschapsvergiftiging zijn. Ik hoop het niet voor je!

3. cristel1986

cristel1986 VIP lid

Feb 25, 2006
    5,200
    0
    0
    bij nijmegen
    ik ben daar al voor getest en dat had ik 3 weken terug niet.. en de symptomen zijn toch anders tenminste dat staat op hget internet... heb ook gene hoge bloeddruk

4. Mams136

Mams136 VIP lid

Jun 26, 2007
    22,837
    0
    0
    achterhoek
    pff cristel ik heb dit allemaal niet...
    jah af en toe wel steken enzo maar niet zo extreem als jij het omschrijft.
    ik zou als ik jou was toch ff contact opnemen met je gyn hoor...altijd beter dan afwachten.

5. LaDi

LaDi Fanatiek lid

Pff Cristel dat klinkt niet lekker! Kan je helaas niet helpen, heb hier geen last van. Zou inderdaad je gyn ff bellen!

6. 4catsandagirl

4catsandagirl Fanatiek lid

Sep 27, 2006
    2,510
    1
    0
    Functieassistente cardiologie

Share This Page