Bij ons was het bij de pretecho met 16 weken al duidelijk te zien en dit is met de 20 weken echo nogmaals bevestigd.
Ik heb gestemd op "we willen het niet weten" maar had eigenlijk op "ja" moeten stemmen. Mijn vriend wilde het wel weten, en daarom hebben we in een gesloten envelop sokjes in de juiste kleur meegekregen. De dokter heeft het dus wel gezien, en ook wij kunnen het weten als ik dat wil. gelukkig accepteert mijn vriend mijn keuze
haha, ik hoorde van de buren ook het verhaal over een envelope.... ze konden zich niet bedwingen uiteindelijk... haha. Vind het knap hoor envelope in huis en dan niet willen weten en in kunnen houden. Ik heb ja gestemd, wij wilde het alle2 graag weten...En het was ook duidelijk zichtbaar. We krijgen een jongentje!
Vandaag 20 weken echo gehad en helaas weet ik van eentje het geslacht niet. De andere twee wel. Dus ja,ja en nee bij mij en dat antwoord staat er niet bij.
Wij laten morgen met 16+3 weken het geslacht bekijken bij een pretecho, dan is het al te zien als het goed is. Bij een 20 weken is het zelfs nog duidelijker ontwikkeld, het is maar net of de baby er goed voor ligt en zijn beentjes niet dicht houd.
Nou bij ons duurde het even voor het te zien was...ze lag er niet goed voor...en de echoscopiste was bijna 10 minuten aan het zoeken en ineens zei ze ja een meisje..
Ja, was goed te zien. Ze ''garandeerde'' ons voor 98% dat het een meisje zou zijn. Daarna bij 26 weken (pret echo) nogmaals bevestigd.
Hier bij de eerste niet te zien. Ons dametje lag heel diep te slapen en precies met haar billetjes zo weggestoken dat er niets te zien was. En ze wilde ook niet draaien voor ons, ook niet na aandringen van de echo mevrouw Bij een latere echo hebben we het wel kunnen zien, toen was ze ook wakker. Bij ons zoontje was het zo ongeveer het eerste dat we zagen bij de 20 weken echo. Ze zette het dingetje op mijn buik en Hoppa; Vol in beeld, haha!
Hier met de 20weken echo goed te zien maar daarna wil de baby niet meer laten zien wat het is haha. En opa en oma willen het zo graag weten en die denken dat wij het ook nog niet weten heerlijk is dat! Iedereen denkt maar dat we het niet weten ze moesten eens weten...