Hoi Dames, Vandaag helaas slecht bericht, HCG is niet voldoende gestegen en naar alle waarschijnlijkheid gaat onze prille zwangerschap een miskraam worden... Al met al zijn we enorm verdrietig, maar heb een vraag. Ik zou ongeveer 5 weken 2 dagen zijn. hoelang kan het in dit stadium duren voordat ik begin te bloeden? Vanochtend bij de FA geweest, en zij verwachtte het wel binnen een week...maar ik lees veel berichten dat het veel langer kan duren, al zijn die dames een stuk langer zwanger.. Tevens in dit bericht sterkte voor iedereen die dit ook heeft moeten meemaken, lijkt me nog zoveel erger als je al verder bent in de zwangerschap.... Heeft iemand een idee, advies of ervaring voor me? Liefs
Het kan helaas weleens lang duren, dat is verschillend per lichaam. Ik was bij de laatste keer 14 weken zwanger, 2 VK controle, en toen bleek dat het kindje net na de laatste goed echo toch niet is doorgegroeid. Ik liep dus al drie weken door, zonder dat er iets kwam. Ook bij de eerste en tweede miskraam geen enkel teken van mijn lichaam dat het niet goed was. Alle zwangerschapskwalen gingen gewoon door... Er zijn eventueel pillen om het op gang te helpen, weet niet of daar al over gepraat is met je??
Bedankt voor je bericht, Ik weet dat je met pillen de boel kunt versnellen, maar de FA wilde het even natuurlijk afwachten, ook omdat ik nog maar zo pril zwanger was, en het nu al niet meer doorgroeit, verwachtte zij het vrij snel.... klinkt misschien raar maar wil het zo snel mogelijk achter me hebben.... het gevoel wat je lichaam je geeft dat je gewoon zwanger bent, is zo in strijd met de feiten, dat breekt me.... xxx
Poemelke, dat kan ik me heel goed voorstellen, vooral de eerste keer had ik dat. Echt heel erg ziek van de zwangerschap, dan te hoern krijgen dat het niet goed is, en vervolgens 's avonds hing ik gewoon weer boven de wc. Toen heb ik ze zo snel mogelijk een curettage laten regelen, want dat trok ik toen echt niet. Ik hoop echt voor je dat het snel gaat, zodat je weer iets vooruit kunt gaan kijken. Sterkte met verwerken. Want ook dat komt daarna nog...
Poemelke, ik heb dit 2 wk geleden te horen gekregen. Ik heb acupunctuur gedaan en binnen 2 dg kwam het op gang. Gisteren heb ik alweer mijn 4de inseminatie gehad. Wel moet ik zeggen dat dit de eerste keer was met acupunctuur en dat verliep sneller, de andere keren duurde het wel wat langer voordat ik het verloor. Ik heb wel eens tabletten moeten gebruiken, omdat mijn lichaam niets aangaf en er zat toen ook geen mk aan te komen.
Ik kreeg een miskraam met precies 9 weken,ging bloeden en verloor het vruchtzakje,maar ws is het met 6 weken al misgegaan volgen de vk die het nagekeken had,dus zonder dat ik het wist was het dus al fout.(had wel een voorgevoel)Het is dus nog zo n 3 weken blijven zitten. Sterkte meid.
Bij mijn schoonzusje is het ook 2 keer rond de 5 weken gestrand en de eerste keer kwam het vanzelf af met 8 weken, de 2e keer is ze met 10 weken gecurreteerd. Heel verschillend dus... Zelf heb ik 2 miskramen meegemaakt die ook niet natuurlijk op gang kwamen maar onze kindjes stopten met 8 en 9 weken, dat is natuurlijk niet helemaal vergelijkbaar... Heel veel Sterkte gewenst, het is een vreselijk emotioneel proces
Bedankt voor jullie reactie meiden! het kan dus nogal behoorlijk verschillen... blijft me niks anders over dan vooralsnog te wachten... Ik moet van de FA komende dinsdag weer bloed prikken om te kijken of de hcg al zakt... hopen dat er voor die tijd toch al wat gebeurd! het is idd een heel emotioneel proces, ik wil sterk zijn, maar oh wat is dat zo vreselijk moeilijk.... xxx
Bij mij is het alle keren vrij snel gegaan eigenlijk... Al was het bij mij steeds zo dat de miskraam al was geweest voordat ik weer bij de verloskundige terecht kon. Zij heeft dus nooit een keer een echo kunnen maken van te voren, omdat het steeds zo snel ging. Ik kwam ook steeds niet verder dan vijf a zes weken en de assistent plande de afspraak steeds in op 7 a 8 weken, niet echt handig maar zij zei dat er anders toch nog niks te zien was... Maar ik denk dus dat je fa wel gelijk heeft dat het best wel snel kan komen nu. Hoop dat ik het een beetje duidelijk heb getypt trouwens...
Hallo! Voor iedereen die gereageerd had op mn topic, gisteravond is het begonnen... Ondanks alle verdriet, nu toch beetje blij dat we er geen 3 weken op hoeven te wachten...en dat we dit een plekje kunnen geven, en verder kunnen! Heel erg bedankt voor advies, en lieve woorden! Dikke kus voor de meiden die hetzelfde hebben moeten doorstaan! Xxxx