Wat ontzettend fijn en een enorme opluchting! Ik loop al weken te jagen tussen zh bezoeken kind naar school kind naar de crèche in het zh behandelen ze me als een nummer en vertellen ze iedere keer wat anders, lang leven de hormonen maar ik ben maandag een party uitgevallen aan de balie in het zh ... Omdat ik nu nog steeds nix weer alleen dat de beeb te klein is... Ik heb mijn eigen vk gebeld, en die heeft het zh gebeld iedereen heeft volgens mij op die afdeling goed op hun flikker gehad want ineens waren ze poes lief en vroegen ze of we koffie wilde Volgende week heb ik een gesprek met een gyn en dan zoals zij bepaald zo blijft het ook! Gelukkig doet die gyn erg veel met mijn eigen vk en zoals het er nu uit ziet mag ik met mijn eigen vk in het zh bevallen !! Erg fijn dat ze je zo goed geholpen hebben ik hoop de laatste 3 weken ook op een rode wolk te komen te zitten dat is deze zwangerschap nog niet gelukt
Goed nieuws meid Mocht je na de geboorte twijfelen over het hoofdje dan kun je altijd de ka raadplegen. Maar ga er maar niet vanuit en nu idd verder met genieten
achteraf had nu de jongste een hele kleine fontanel na de geboorte, dat was iets wat de verloskundige meteen opmerkte. Daaarnaast is zijn hoofdje ook extra in de gaten gehouden bij het cb omdat hij zo'n kleine fontanel had. Hij heeft net als bij Ziva zo'n lichte bult lopen en ik wil dat toch eens navragen op het cb of dat ook te maken kan hebben met versnelde dichtgroeien van een schedelnaad. Dat zou natuurlijkw el een hoop verklaren en dan zal het toch iets zijn wat in de familie voorkomt, alleen heeft dit kleintje het aan het voorhoofdje zitten. Wil dit inderdaad wel in de gaten gaan houden na de geboorte en ik denk dat ze dat op het cb ookw el zullen doen. Voor nu is het goed zo en is het absoluut niet ernstig en dat stelt ons gerust. De verloskundige belde net ook nog even op om te vragen hoe het gegaan was, dus dat was wel even fijn.