Laat je ons alsjeblieft weten hoe het gegaan is in het ziekenhuis? Ik leef met je mee, heb al een paar keer op de klok gekeken en me afgevraagd of je al aan de beurt zou kunnen zijn en of je al weer klaar zou zijn. Heel veel sterkte! Mijn duimen draaien voor je!
Ik hoop snel iets terug te lezen.. wat moeten jullie in spanning zitten zeg.. heel veel succes en sterkte!
Heel veel sterkte en kracht! Het antwoord zullen jullie nu ondertussen wel weten, ik hoop dat jullie het aan het vieren zijn! Heel veel succes!
Miek, Hoe is het gisteren gegaan? We zijn allemaal erg benieuwd en hoop dat je ons snel goed nieuws kan komen brengen! Gr Otje
Zo hier ben ik dan, gisteren niet meer in staat om te schrijven..... Op de echo waren vlekjes te zien op de darmpjes en bij een hartspiertje en ook vocht bij de niertjes. Als dit bij een gewoon formaat kindje gezien wordt maken ze zich niet zo'n zorgen maar omdat ons kindje zo klein is (275 gr. ipv 400/450 gr) in combinatie met de vlekjes en minder vruchtwater kan dit duiden op syndroom van down met een kans 1 op 10 (best groot dus) Daarom hebben we besloten een vruchtwater punctie te laten doen en dat is dus ook meteen gebeurt. Vrijdag krijgen we daarvan de uitslag. De overlevingskans met syndroom van down en de gevonden afwijkingen en klein zou vrij klein zijn dus dan wordt het waarschijnlijk volgende week al gehaald. Als het geen syndroom van down heeft dan zetten we de zwangerschap voort en dan wordt ik streng gecontroleerd en waarschijnlijk vanaf 28 weken opgenomen om het kindje te kunnen halen als het echt niet meer zou groeien. Best heftig moet ik zeggen maar het is nu wat concreter geworden en dat geeft wel meer rust. Vanwege de punctie moet ik het rustig aan doen want dat heeft ook nog een risico van 1 op 300 dat het fout kan gaan dus ik blijf vandaag lekker op de bank hangen, boekje lezen enz.... Gelukkig is het snertweer dus wil je eigenlijk ook niks liever dan je ingraven. Dank jullie wel voor jullie medeleven dat is erg fijn! Miek
Jeetje meid, wat een verhaal, duimen voor een goede uitslag vrijdag , wil je heel veel sterkte wensen, denk aan je!
Hoi Miek, Heel veel sterkte in deze spannende dagen. Ik denk veel aan je. Laat je vrijdag weten wat de uitslag is? Groeten, Anja