Och Miek, wat een heftig nieuws! Wat een zware en spannende periode maken jullie door. De komende dagen zal ik voor jullie blijven duimen! Heel veel sterkte met afwachten! Een dikke cyberknuffel, Cleo
jeetje meis, wat een schok! ik ga heel hard voor jullie duimen dat dit goed afloopt! heel veel sterkte in de wachtdagen! dikke knuffel!
Nu maar hopen dat je kindje niet het syndroom van down heeft, ik blijf aan je denken en met je meeduimen.
Jeetje, dat is toch we schrikken. Heel veel sterkte! En ik hoop dat je vrijdag een goede uitslag krijgt!
Heel veel sterkte. Fijn dat er nu meer duidelijkheid is, ook al blijft het verschrikkelijk voor jullie. Ik hoop dat jullie vrijdag een goede uitslag zullen krijgen, heel veel sterkte en succes!
Heel veel sterkte de komende tijd.. wat een nieuws zeg, ik ga voor jullie duimen! Heel veel succes vrijdag.
Heel veel sterkte meid. Wat zullen jullie in spanning zitten ook als de uitslag goed is is het onbezorgde er nu natuurlijk vanaf. Ik hoop echt dat de uitslag goed is en je kindje gewoon blijft groeien en de rest van de zwangerschap goed mag verlopen en je `m zo ver mogelijk uit mag dragen met een mooi resultaat. Een dikke knuffel Jessicad