Ook van hier heel veel sterkte gewenst. Ik hoop voor jullie dat vrijdag goed nieuws met zich mee brengt. Liefs Jolie
Ach, wat een nare tijd maken jullie mee. Terwijl je volop zou moeten genieten. Ik wens jullie heel erg veel sterkte en ik duim voor goed nieuws! Liefs, mussie
Jeetje meis..heel veel sterkte.. Maar een vraagje..je bent nu 23 weken zwanger..en je hebt het erover dat ze het dan volgende week zouden halen? Een abortus? Mag dat nog als je zo lang zwanger bent?
Ik hoop het niet maar dat mag inderdaad nog tot geloof ik 24 weken, daarom is er haast achter gezet. Na 24 weken moeten ze geloof ik proberen om het in leven te houden wat volgens de arts in geval van down in combi met de vlekjes en te klein niet haalbaar is. Hij heeft vanmorgen nog lekker bewogen en mijn kaarsje brand weer, ik ga voor het goede nieuws alhoewel de zwangerschap dan nog steeds zorgelijk zal blijven totdat het kindje mee naar huis mag en dat kan nog wel heel lang duren vrees ik. Tussen 16.00 en 17.00 worden we gebeld door de arts dus we zullen nog even geduld moeten hebben.... het is fijn om te weten dat er zoveel mensen met ons meeleven. Miek
Ahh meid, ook nog het einde van de dag pas Ik wil je veel geduld en sterkte toe wensen de komende uren!
In dit geval kan ik het me wel voorstellen.. Maar wat schandalig dat ze gewoon een bijna volgroeid (gezond) kind nog met 24 weken weghalen zeg..gatverdamme.. Maar goed daar ging deze topic niet over.. Ik wens je echt heel veel sterkte..hopelijk blijkt alles gewoon goed!
@gulay daarom doen ze ook een 20 weken echo om te kijken of alles in orde is dat ze dan ( hoe wreed het ook klinkt) als nog over kunnen gaan tot arbortus...( weet niet of dit wel een goede woordkeuze is in zo'n stadium) het zal dan hoe dan ook geen grote schok zijn als de ouders er niet van op de hoogte zijn en een kindje op de wereld brengen wat het niet kan redden... het blijft volgens mij wel altijd aan de ouders om de keus te maken maar goed ik ben natuurlijk ook geen dokter natuurlijk hoop ik dat alles goedverloopt met de beeb van Miek. groetjes mij