Ik heb zo mee gelezen en wauw wat erg allemaal. Ik wens jullie enorm veel sterkte en hoop op een goede uitslag vandaag. heel veel liefs Jet
ooooh meid wat een nachtmerrie voor jullie ik hoop zo verschrikkelijk dat het goed komt hier brand ook een kaarsje voor jullie dikke knuffel mieke
Pfff als ik dit zo lees, maak ik me ook zorgen om de 20 weken echo die ik 8 december heb. natuurlijk gaan we ervan uit dat het goed is, meestal is dat ook wel zo. maar als ik dit zo lees is het niet iedereen gegunt. meis ik wens je veel sterkte. en je mag inderdaad tot 24 weken je kindje weglaten halen officeel als het niet goed is, maar een kindje is pas met 26 weken levensvatbaar .
hopelijk heeft de arts jullie al gebeld met goed nieuws. Zit hier ook duimen te draaien voor jullie. Veel sterkte!
Ik ben bang van niet....gezien het feit dat ze nog niet gereageerd heeft.... Wat misselijk makend zeg....
Verschrikkelijk zeg dit wachten... Hoop met heel m'n hart dat ze nu samen ergens uit zijn om goed nieuws te vieren laat het aub zo zijn