ik blijf ook maar terugkomen naar dit topic ben zo benieuwd ik hoop dat ze echt goed nieuws heeft dikke knuffel voor je meid
Ik hoop zo dat jullie goed nieuws hebben gekregen en dat samen aan het vieren zijn. Ik leef met je mee en ben nog hard voor je aan het duimen! Heel veel sterkte en liefs, Cleo
hey meis ...zag je al ff online ..maar helaas nog geen bericht ...men ik hoop echt uit de grond van mijn hart dat alles oke is
Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen.Ik wacht het maar rustig af Wil wel even laten weten dat ik aan jullie denk. Dikke knuf, mussie
Nog steeds geen nieuws, zijn jullie het aan het vieren of betekend dit toch dat het niet goed is, ik hoop NATUURLIJK het eerste! Duim, duim, duim...
Lees deze topic nu pas .... Jeetje wat een onzekerheid, angst en verdriet. Ik hoop en duim natuurlijk net als de anderen mee dat de uitslag gisteren mee is gevallen. We wachten in spanning af ... Liefs Mirre
Ja ik lees het nu ook pas. Ben er een beetje stil van hoor. Ik hoop ook dat de uitslag is meegevallen. Hoe dan ook ik wens je heel veel sterkte meis!
Hallo meiden, Goed nieuws! Ons kindje is gezond! Geen chromosomen afwijking en dus mogen we door met deze zwangerschap. Ik ben zo ontzettend dolgelukkig dat is niet te omschrijven. Na het telefoontje zijn we in een soort roes geraakt en hebben heerlijk genoten van het fijne gevoel samen met vrienden (telefonisch) en mijn schoonouders die met een enorme bos bloemen en heerlijke gebakjes kwamen. Wat een opluchting en de wereld draaid ineens weer! Nu is het zorg dat het kindje goed blijft groeien en over 2,5 week heb ik weer een echo in het UMC om dit te controleren. Ze blijven me nauwlettend in de gaten houden en dat geeft een heel fijn en veilig gevoel. Ik hoop maar dat ik het kindje zo lang mogelijk zelf kan dragen en laten groeien zodat het niet zo lang in zo'n kil ziekenhuisbakje hoeft te liggen aan allerlei slangetjes en draadjes maargoed wat moet dat moet en dat zien we dan wel weer, zaak is nu dat het gezond is en dat we dit kindje mogen houden en daar ben ik heel dankbaar voor. Hartverwarmend hoe jullie met ons mee hebben geleefd! Hoezo een verkild nederland, daar is hier niks van te merken gelukkig. Heel veel liefs van mij en ons ukkiepukkie (kleintjes worden ook groot) Miek