Nou, wat zal dat een enorme opluchting voor jullie zijn, ga er van genieten dat het allemaal in orde is.
oh gelukkig wat een geweldig goed nieuws... ik heb echt om het kwartier hier aan de pc gehangen om te kijken of er al nieuws was. nou geniet er maar lekker van dikke knuf van mij...
O wat een geweldig goed nieuws lieve schat,ben echt heel blij voor jullie,ga maar weer lekker genieten
Ha Miek, Wat een fijn nieuws! Ik heb zo met je meegeleefd, heb de hele middag en avond gekeken of er al nieuws was. Gelukkig is de spanning er nu af voor jullie en natuurlijk hoop ik dat de rest van je zwangerschap normaal verloopt. Het is erg prettig als je goed in de gaten wordt gehouden en dat geeft toch meer vertrouwen voor de rest van de zwangerschap. Geniet ervan! groeten, Anja
wat een fantastisch en fijn nieuws zeg!ga er maar llekker van genieten en plof maar heerlijk neer op die roze wolk!
Wauw ....wat een geweldig nieuws meid ..gefeliciteerd en nu volop gaan genieten ..jullie kleintje wordt goed in de gaten gehouden dat is alleen maar fijn
Wat en SUPER GOED nieuws! Ik ben echt enorm blij voor jullie. Geniet er maar lekker van! Liefs, mussie
Pfft, eindelijk weer een topic met goed nieuws! Wat een opluchting moet dit voor jullie zijn. Doe lekker rustig aan de rest van je zwangerschap en goed dat jullie onder strenge controle staan. Hoewel het allemaal natuurlijk fantastisch nieuws is, wil ik je nog wel sterkte wensen de komende tijd!
jaaaaaaaaaaaahahahahaha goed nieuws gelukkig ik heb me suf zitten duimen en dat blijf ik natuurlijk doen kan het goed geloven dat t bij jullie gisteren feest was wat een opluchting zeg woooeeeeeeheeeeeee =D>
Yeah, wat een geweldig nieuws! Echt ontzettend fijn voor jullie. Ga maar lekker genieten en voor jullie kleintje, go go. Dikke knuff Monique
Och gelukkig maar, heb veel aan jullie gedacht en gelukkig kunnen jullie nu gaan genieten! Liefs Annemarie, Janelle & Juliën