Bij onze zoon duurde het ook ruim een week en diverse klysma's. Vertoonde ook geen tekenen van ontsteking maar het moest toch echt gaan komen volgens zijn artsen, gezien de risico's. Toen mijn melk wat vetter werd, kwam het dan eindelijk, toen ik lekker met hem lag te kangoeroeën en hij ontspannen was. Tranen van geluk om een poepluier! Ik duim voor jullie dat het ook zo zal gaan.
Tjonge meid, wat een spanning! Het is inmiddels dinsdag geworden....Ik hoop dat we gauw een positief bericht van je krijgen. Heel, heel veel sterkte!
Elke keer als ik een melding krijg van een reactie hier hoop ik op een positief bericht van Pechvogol... Hoop dat dat snel komt, mijn duimen blijven ook draaien!
Pfff ben even niet op dit forum geweest, en mega veel gebeurt dus. Gefeliciteerd met jullie zoon! Zit weer met tranen en kippenvel op de bank je verhaal te lezen. Echt geen woorden voor zo bizar! Sterkte en ik blijf meelezen en aan jullie denken.
Wat verschrikkelijk heftig allemaal. Weet niet goed wat te zeggen, maar ik wil jullie veel sterkte wensen, hoop zo dat het allemaal goedkomt!
O nee Pechvogol, wat afschuwelijk. Gecondoleerd! Wij hebben veel gehad aan het maken van veel foto's, afdrukjes van handjes en voetjes (in gips en met verf) en de foto's van Make a Memory. Volg je gevoel en doe alles wat je hart je ingeeft! Heel veel sterkte!
Och nee, wat vreselijk. De start was zo hoopvol en dan toch zo'n einde. Woorden schieten tekort. Heel veel sterkte.
Wat vreselijk...gecondoleerd en heel veel sterkte voor nu en in de toekomst. An angel in the book of life, wrote down an infants birth, and mentioned as he closed the book, too beautiful for earth....