Ja helaas wel een ervaring hier.. bij 20 weken kwamen ze erachter dat mijn kindje te klein was.. doorgestuurd naar het erasmus mc daar aangekomen zeggen ze het is binnen de norm!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! wtf,,, ik beval op precies 40 weken van een klein meisje van 44 cm en 2146 gram grote zorgen .. klein sterk meisje... maar ik stel het erasmus nog altijd aansprakelijk ik ben ook blij dat ik er niet meer woon hun hebben het gezien maar zeiden verder niets geen stappen niets.. Nu is ze over een paar dagen 2 jaar.. en in goede gezondheid!
Wat een nachtmerrie pechvogol. Enorm veel sterkte gewenst met dit verlies. Knap hoe jullie alles hebben doorstaan tot nu toe. Ik hoop dat jij en je man troost vinden bij elkaar en jullie naasten.
Lieve Pechvogol, mijn hart breekt. Wat een ongelofelijk verdrietig nieuws. Ontzettend veel sterkte toegewenst, leef enorm met jullie mee.
Woorden schieten tekort...ik schiet er helemaal vol van. 11 dagen heeft dit dappere kanjertje keihard gevochten om bij zijn papa en mama te mogen zijn. Veel te kort. Wat vreselijk. Heel veel sterkte. *Als iets liefs je verlaat blijft nog altijd de liefde*
Pff! Tranen in mijn ogen. Verschrikkelijk nieuws. Heel veel sterkte en kracht gewenst voor nu en de komende tijd. Ik denk aan jullie