Gefeliciteerd met de geboorte van jullie kindje! Wat fijn dat het zo'n goede start had, kleine bikkel! En wat ontzettend fijn dat jullie al hebben mogen buidelen. Hoe gaat het met jou? Heb je HELLP gehad? Sterkte de komende tijd! Heb zelf veel gehad aan het babyboek van Kleine Kanjer, wellicht een tip voor jou? bol.com | Kleine Kanjer!, Hanneke de Wit | 9789081995504 | Boeken
Gefeliciteerd ! Ik duim voor jullie! Heel veel sterkte. O, wanneer je er klaar voor bent: denk aan de stichting earlybird, ze kunnen foto's maken in het ziekenhuis. Hoe gaat het met jou?
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie kindje! Wow wat een verhaal en wat weet je het goed te vertellen. Meid ik wens jullie alle kracht en geluk toe de komende tijd!
Pechvogel, wat fijn dat de start zo goed is! Wel schrikken dat alles zo snel nog gegaan is maar super dat de artsen zo alert zijn geweest en jullie kleine gehaald hebben.
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie kindje, wat een goede start zeg! Al direct mogen buidelen, dat zal echt een zalig moment zijn geweest.... Hopelijk blijft hij/zei het zo goed doen! Mijn duimjes blijven hier draaien!
Hier een meelezer en wil je vooral feliciteren en sterkte wensen in de spannende dagen die nog komen. Maar wat een goede start. En de artsen kunnen al zoveel! Fijn dat je al kon buidelen!
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleine kanjer! Wat was en is het spannend voor jullie. Heel veel geluk en sterkte gewenst de komende tijd.
Stille mee lezer/lever. Gefeliciteerd meid! Die knul van jou is gewoon een vechter!!! Zet hem op manneke!!!
Dank jullie wel! Met mijzelf gaat het heel goed, ik herstel behoorlijk snel van de keizersnee. HELLP of pre eclampsie heb ik uiteindelijk niet gehad, maar misschien hikte ik er tegenaan. Labwaarden bleven schommelen, maar gaf niks doorslaggevend. Vanmorgen nog een beetje maagpijn gehad, maar is over gegaan. Bij het kolven is er al iets uitgekomen ( of had ik dat al gezegd??), superfijn! Ook vandaag hele dag geen problemen met kindje, wat een geluk. Zometeen gaat mijn vriend buidelen, dat doen we voor nu 1x per dag. Earlybirds ga ik idd contact mee opnemen! Keep You posted!
Fantastisch wat ik hier lees. Gefeliciteerd. Het zal pittig worden, heel veel sterkte, geluk en liefde.
Meid, wat ben ik blij voor je. Een dag zonder complicaties. Super! Zo bewijst die kleine van jou maar weer dat kleintjes echte bikkels zijn!
hier een meelezer! maar wil nu toch even reageren.. Pechvogol, wat zijn jullie 2 kanjers! als je ooit je hart wilt luchten over wat dan ook mag je me altijd PB'en, mijn dochtertje is geboren bij 29 weken dus weet een beetje hoe je je voelt.. heel veel sterkte en succes de komende (zware) periode en je kleine kanjer komt er wel... Knuffel..
Gefeliciteerd Pechvogol, met je mannetje! Wat super dat hij zo'n goede start maakt, ondanks z'n lage gewicht. Een echt vechtertje! Wat zul je trots zijn. Hopelijk blijft het in stijgende lijn gaan met jullie wondertje de komende tijd. Wat zal het spannend zijn en zijn geweest allemaal. Veel sterkte maar ook geluk de komende tijd. Je klinkt zo positief en super om te lezen dat je ook echt geniet van je ventje!
Gefeliciteerd Pechvogel! Super fijn dat jullie kindje zo'n goede start heeft! En gelukkig gaat het met jouzelf ook goed.
Gefeliciteerd Pechvogol. Wat een klein vechtertje heb je op de wereld gezet. Heel veel sterkte en vergeet vooral niet te genieten.