Heej meiden Ben zwanger volgens de testen die ik heb gedaan maar ik voel of merk hellemaal niks. Zo onwijs raar. Kan daarom ook steeds niet geloven dat het zo is. Gister weer een test gedaan en weer positief. Ben er heel blij mee, maar kan het niet geloven. Hebben meer meiden dit? wanneer zal het gevoel komen dat je denkt echt zwanger te zijn? 29 juli eerste echo maar duurt nog zo lang
Ik had dit ook in het begin. Je bent blij dat je zwanger bent, maar het zegt je nog niet zo heel veel. Iedereen roept dat je nu moet genieten omdat het allemaal zo bijzonder is, maar wát is er dan zo bijzonder? Je kunt je nog niet eens een voorstelling maken van dat leventje in je, dus waar moet je nou precies van genieten? Maarre...ik heb gisteren mijn eerste echo gehad, en nu weet ik het precies! 8) Sinds ik dat kleine rupsje gezien heb is alles veranderd en geniet ik me te pletter. Ik denk dat zoiets ook moet groeien. Komt vanzelf goed
jah inderdaad. zo raar gewoon. als ik de eerste echo heb gehad dan zal il het ook wel meer beseffen. hoop ik zo bijzonder datje ook niks kan merken terwijl die hormonen er gewoon zijn. Heb je nu nog nergens last van?
misschien komen je kwaaltjes nog en zal je weer wensen dat je nergens last van hebt! ik riep tot een week of 7 ook dat ik me zoooo goed voelde en nergens last van had.... maar daarna begon het hoor en voelde ik me echt op en top ellendig en zwanger geniet er maar lekker van. Als je straks je echo hebt gehad en je kleine hebt gezien, zal het idd helemaal echt voor je zijn! Gefeliciteerd trouwens!
Ik heb dat ook heel erg gehad ik ben namelijk niet misselijk geweest... ik voelde me pas zwanger toen mijn buik begon te groeien en ik ons kindje voelde bewegen! Met 16 weken dus pas echt... De gedachte dat ik zwanger was was er na de echo wel maar me zwanger voelen was er toen niet bij!
nou toch fijn dat er meerdere meiden dat hebben. maar toch vind ik het ook zo raar vooral door de hormonen die je hebt. hopen dat die 4 weken zo om zijn.
Ik had en heb wel veel kwaaltjes hoor. Die begonnen bij mij bij week 6 (misselijkheid, extreem moe), en werden vanaf week 9 weer minder. Maar die kwaaltjes waren voor mij wel heel 'abstract'. Je weet dat het door de zwangerschap komt, maar je kunt je bij die zwangerschap nog niet zoveel voorstellen. Dat had ik tenminste.
Ik voelde me heel erg zwanger vanaf de dag dat ik meedeed met 'Moeders voor Moeders'. De hele dag in een maatbeker plassen en die groene stinkflessen moeten aanzien was toch wel anders dan 'gewoon'.
Ik voel me ook nog niet zwanger. Heb nergens last van dus besef het helemaal niet goed. Ik hoop dat het na de echo komt!
Maar wat verstaan jullie dan onder "je zwanger voelen"? Als je denkt aan op een grote roze wolk je de hele dag suf genieten dan zul je je misschien wel nooit zwanger voelen, want dat verschilt voor iedereen. Ik vind het heerlijk om zwanger te zijn en m'n kind te voelen trappelen, maar het is niet 24/7 een grote roze wolk. Ik begin sowieso allergisch te worden voor het woordje "genieten". Ik heb een hernia een blaasontsteking een schimmelinfectie en rare buikpijn, ik kan amper op en neer en zelfs je kont afvegen is een uitdaging als je je niet om kunt draaien. Als ik weer eens mijn man moet roepen om me ergens mee te helpen roep ik dan ook heel hard "nouuuu, ik geniet me suf!" Dus dat zwanger voelen komt misschien nog wel, maar pas wel op dat je niet te hoge verwachtingen hebt. Hoe heerlijk het ook is/kan zijn, als je teveel verwacht kan het ook enorm tegenvallen.
Ik ging pas echt geloven dat ik zwanger was toen me buik een beetje begon te groeien, en dat was pas met 24 weken. Daarvoor deed ik nog alles, en dan moest ik mezelf wel is op de vingers tikken, en tegen mezelf zeggen deb je bent zwanger hoor, doe beetje rustig aan. Maar goed straks kan er niet meer om heen, vooral niet als alles zwaarder begint te worden, dan voel je, je echt wel zwanger
Toen ik net wist dat ik zwanger was, voelde ik me ook helemaal niet zwanger. Toen ik misselijk begon te worden met 7 weken begon het te dagen . Ik was blij dat ik eindelijk iets begon te merken van de zwangerschap. Ik heb mijn echo best vroeg gehad met 8 weken. Daarna is het besef van het zwanger zijn inderdaad een stuk groter . Komt nog wel hoor!