Acteur Patrick Swayze is op 57-jarige leeftijd overleden. Hij was al een tijd ongeneeslijk ziek. Swayze beleefde in 1987 zijn grote doorbraak in Dirty Dancing. De film over de romance tussen een dansleraar en een jonge leerlinge werd wereldwijd een enorme kaskraker. Ook Ghost, de film waarin Swayze drie jaar later tegenover Demi Moore acteerde, trok grote aantallen liefhebbers naar de bioscopen. Hij werd in zijn carrière drie keer genomineerd voor een Golden Globe. Anderhalf jaar geleden werd bekend dat Patrick Swayze kanker in een vergevorderd stadium had. Maandag overleed hij in Los Angeles aan complicaties als gevolg van die ziekte. Patrick Swayze (57) overleden | Radio Netherlands Worldwide
Ik had niks met die man, maar het blijft triest dat er weer iemand aan zo'n kloteziekte moet overlijden..
Echt verschrikkelijk dat hij op zo'n jonge leeftijd is overleden. Maar gelukkig heeft hij nu geen pijn meer. Rust zacht Patrick Hij was ook zo geweldig in dirty dancing.
Het blijft een triest verhaal maar miss is het voor hem beter zo, als je altijd met pijn door het leven moet lijkt me ook niet prettig
zaten pas een film van hem te kijken en hadden het erover hoe ziek hij nu was en hoe slecht ie eruit zag, en hoe knap hij in de film was.. klote ziekte is het!
Bah wat een rotnieuws. Ik schrik er van ook al wist ik dat hij ziek was. Toen hij jonger was vond ik hem echt zo'n lekker ding! In Dirty Dancing. En nu is hij er niet meer. Ik ben er stil van...
Heel verdrietig nieuws!! Was ook altijd een enorme fan. Gelukkig heeft hij ons oa Dirty Dancing, Ghost en Road House nagelaten om weer lekker bij te zwijmelen....(met een traan erbij vandaag) x
Wat heb ik over hem zitten zwijmelen.... Ik heb DD al meer dan 100x gezien en nog kan ik ervan genieten. Ik hoop dat je je rust hebt gevonden, eindelijk zonder pijn! Mijn gedachten zijn bij zijn vrouw Lisa. YouTube - Dirty Dancing Clip - Collectors Edition out now on DVD