Meiden, wie heeft er net ook zo zitten janken bij deze film ?? het blijft een mooie film, en nu hij is overleden vind ik hem nog mooier .. Ben ik nou zo emo of zijn er meerdere meiden met mij die deze film zo mooi vinden ??
het was ook niet gepland, stond niet in de gids maar het kwam smiddags boven in beeld te staan dat die film s'avonds zou komen...
Had hem ook al een aantal keer gezien maar gisteren toch ook weer flink zitten janken op het moment dat je hem weg ziet lopen in het licht. komt denk idd ook door de achterliggende gedachte nu ! Blijft een mooie film trouwens
blijft een geweldige film..heb m nu niet gekeken, maar dat heb ik vaak genoeg wel gedaan maar ook ik zit er altijd bij te huilen hoor, maar ik ben echt een emok*tje met films
Hihi, je bent niet de enige hoor...heb de tranen uit mn kop gejankt gister!! Zooo mooi en zooo zielig
heb zitten janken op het eind Och hormonen Prachtige film eergistere Dirty dancing gezien ~~Zwijmel~~
ooooooooooo ja, hier nog zo'n mutsje!!! haha!!! Heb ook zitten janken!!! En ik begin al bij het moment dat ze met Oda mae brown (of zoiets) in dat cafe zit en Oda mae zegt, he says I love you...en dat ze dan zegt, he never said that... En dat zegt ie, say ditto!!! En dat doet ze dat en dan hoor je zo'n zielig muziekje en dan draait ze zich huilend om...OOOOOOOOOOOOOOOOOOOHHHHH...JANKEN!!! En ik had dat ook inderdaad meer gister, omdat hij nu overleden is... Vriendje verklaarde me voor gek! maar dat interesseert me niks! Heerlijk, om zo even je emoties te laten gaan! Liefs
Ghost krijgt mij elke keer weer aan het janken heb em gister niet gezien, maar heb em op DVD en vind het een super film