overtijd maar geen symptomen behalve menstr gevoel onderbuik

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door dana26, 2 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dana26

dana26 Actief lid

18 mrt 2008
    192
    0
    0
    heeey meiden, net nu ik de rust weer had terug gevonden, ben ik overtijd.. :rolleyes: 4 dagen nu om precies te zijn. Ik heb niet getest, omdat ik helemaal geen klachten heb ( behalve t weeige gevoel in onderbuik zoals je hebt als je ongi word) geen steekjes, pijnlijke boobs enz, echt werkelijk niks. Ik denk echt dat ik gewoon ongi word. Weet dat sommige mensen weinig symptomen kunnen hebben als ze zwanger zijn, maar geloof nooit dat je echt helemaal niks voelt.. Je zal toch vast wel steekjes hebben enz? Zeker met 4 dagen overtijd? Zoals ik net zei, weet 99,9 % zeker dat ik ongi word, maar toch kan ik t niet uit mijn hoofd zetten. Is er iemand die echt helemaal geen symptomen had toen diegene zwanger was?? Ik kan het me bijna niet voorstellen... Ik baal er wel een beetje van dat mijn cyclus nu weer langer zal zijn... Ik hoop echt op reacties ;)

heel veel liefs dana

2. dana26

dana26 Actief lid

18 mrt 2008
    192
    0
    0
    oja, ik ben 1 keer eerder 5 dagen overtijd geweest, maar verders altijd een cyclus gehad van 28 dagen.. ben totaal 8 maanden gestopt met de pil. dus verders best regelmatige cyclus.

3. angela24

angela24 Actief lid

28 jan 2006
    409
    0
    0
    In het begin kan je cyclus erg onregelmatig zijn. Dus zoals je zelf al zegt is ie nu misschien langer. Heb je je eisprong gevoeld? Vanaf dan 14 dagen later zou je kunnen testen.

Natuurlijk zijn er ook mensen die geen symptomen hebben als ze zwanger zijn. Helaas kan het vrouwen lichaam ons aardig voor de gek houden!
    Succes!

4. angela24

angela24 Actief lid

28 jan 2006
    409
    0
    0
    Misschien durrt het bij jou langer voordat er HCG in je lichaam merkbaar is ? Zie net dat je al langer bezig bent.

5. dana26

dana26 Actief lid

18 mrt 2008
    192
    0
    0
    tja, ik weet het ook niet... Ik heb gister weer ovu testen en zwangerschaptesten besteld, dus die zal ik morgen binnen krijgen.. of dinsdag. Ik heb me voorgenomen om woensdag te testen als ik dan natuurlijk niet ongi ben geworden. Maar denk je echt dat sommige mensen echt helemaal geen symptomen hebben? Behalve t zeurende ongi gevoel in je buik? Heb echt geen steekjes, of pijnlijke boobs of misselijk of iets. echt niks... veel mensen die zeggen dat ze geen symptomen hebben, hadden vaak toch achteraf wel steekjes gevoeld in buik of liezen, moe of andere klachtjes... daarom weet ik ook bijna zeker dat ik ongi word... wat is jou mening? alvast bedankt! liefs dana

6. angela24

angela24 Actief lid

28 jan 2006
    409
    0
    0
    Een vriendin van mij heeft ook nergens last van gehad. Dus ik denk dat het wel degelijk kan ja.

Vervelend he die onzekerheid! De testen van matcare zijn heel gevoelig en ze zeggen dat je er al 3 dagen voor je uitreken datum mee kan testen.

7. dana26

dana26 Actief lid

18 mrt 2008
    192
    0
    0
    ok! dank je wel ;) ik had eerder matcare, maar nu heb ik op babyboom besteld, omdat je de 2e set gratis kreeg ;) Is idd vervelend die onzekerheid, maar heb echt t gevoel ongi te worden, maarja, dat voel ik nu al 4 dagen.. miss zet t vanacht door.. ongi gevoel kwam precies op mijn NOD, dus niet ervoor of iets... maar goed... we wachten af. Als ik ongi word laat ik t hier nog wel even weten ;)

liefs dana

8. chellatje

chellatje Nieuw lid

3 nov 2008
    3
    0
    0
    medewerker ict
    ik ben al twee maanden overtijd en ik heb al vier keer zwangerschaptesten gedaan maar er staat niks over zwangerschap er staat alleen maar negativ op ik wil graag weten hoe dat komt war er aan de hand is groetjes chellatje

9. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Ik heb net een heel topic zitten lezen bij "zwanger" en dan "eerste symptomen". Daaronder staat dus ergens een topic vol met mensen die dus helemaal geen symptomen hadden!

Leuk om te lezen, aangezien ik dus zelf ook het gevoel heb dat ik niet zwanger ben...

10. Jollie78

Jollie78 Actief lid

26 jun 2008
    488
    0
    0
    Limburg
    Dames,

Ik zou zeggen: TESTEN!
    Dan weet je misschien meer...en anders naar de huisarts.

En @chellatje, ik zou als ik jou was ook maar eens bij de huisarts langs gaan. Wel vreemd dat het zo lang duurt...

Succes allemaal...enne zwanger zijn zonder de symptomen...dat kan!
    Heb het zelf ook gehad. Nu heb ik er echter des te meer last van, maar de eerste weken kon ik het ook niet geloven omdat ik echt niets voelde!

Groetjes Jollie

11. dana26

dana26 Actief lid

18 mrt 2008
    192
    0
    0
    dank je wel! ben nu idd de 1e symptomen aan het lezen , onder het kopje "geen symptomen" het is vannacht nog niet doorgebroken.. heb heel heftig gedroomd dat ik een posi test had, en toen werd ik wakker, en toen dacht ik shit het was maar een droom haha! Heb wel t idee dat mijn ongi krampjes wat erger worden.. dus ben er bang voor... Maar mocht ik woensdag nog niet ongi zijn, test ik. liefs dana!
    en jollie, heeb erg bedankt voor je prive bericht! ik laat het je weten!

12. Robin77

Robin77 Fanatiek lid

12 apr 2008
    1.194
    1
    0
    Venray
    Ben je al bij de huisarts geweest dan? Hoe lang ben je gestopt met de pil? En je banner staat wel op zwanger?

13. Robin77

Robin77 Fanatiek lid

12 apr 2008
    1.194
    1
    0
    Venray
    @Dana: wat knap dat je dat zo lang vol kunt houden! Ik had echt al lang getest hoor ;) En net als wat al eerder is gezegd: je hoeft geen tekenen te hebben hoor! Succes!

14. Niet meer actief

hoi dames, kom even binnen vallen hier.
    ik had dus op dag 32 ongesteld moeten worden,op dag 35 en dag 40 getest allebei dik negatief!
    op dag 47 naar huisarts geweest op spreekuur moest urine meenemen!
    tussen de middag terug gebeld en was gewoon vet positief!dus hartstikke zwanger!was lichtelijk verbaasd maar aan de andere kant verklaarbaar ,omdat die cyclus steeds langer werd, en ben toch al 9 maanden van de pil af!dus dat was het niet direct!
    wil eigenlijk alleen tegen jullie zeggen dat
    je indd pas laat positief kan testen .had bij de vorige zwangerschap op dag 8 zelf posi getest!en de HA nu op dag 14 overtijd.
    Ik wil ook nog even vertellen dat ik weinig symptonen heb behalve dan:
    Vroeg wakker liggen
    Veel plassen
    beetje humeurig af en toe hihi
    maar dat is het dan ook wel!
    Dus meiden geef de hoop niet op en ik zal duimen voor jullie! liefsssss
    P.S het ongigevoel was heel herkenbaar had ik ook maar werd het dus elke keer niet omdat ik dus zwanger bleek te zijn !had ik de vorige keer ook gehad trouwens!

15. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Ik teken ervoor!!! :)

16. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    Mijn moeder had helemaal geen klachten. Die merkte het alleen aan het uitblijven van de ongi ;)

DUIM DUIM DUIM

17. Apekop

Apekop Actief lid

29 mei 2008
    393
    0
    16
    leidster kinderopvang
    Ik heb wel klachten nu maar weet het ook niet. We wachten af. Ik heb elke maand andere klachten dus denk steeds van; nu zou het weleens raak kunnen zijn. Maar zijn vaak ook symptomen die je kan krijgen vlak voor je menstruatie oid :S
    Ik ga een midweekje weg dus nemen we de test maar mee samen met de tampons en pijnstillers tegen buikpijn :p Succes dames!

18. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    Ik denk ook ergens wel dat iedereen elke maand wel klachten heeft, maar dat je daar doorgaans niet op let. Nu we zo bezig zijn met zwangerschap is volgens mij elk pijntje merkbaar en reageert je radar daar op...wel logisch maar toch lastig...

19. angela24

angela24 Actief lid

28 jan 2006
    409
    0
    0
    Ik zit me net te bedenken dat ik de tweede keer dat ik zwanger was ook geen klachten had voor de 6 weken. En ik zat er dus wel echt op te letten omdatr ik het heel graag wilde. Vanaf die 6e week heb ik het geweten ook, ik hing iedere dag boven de pot!

Succes meiden en laat je niet gek maken door je eigen lichaam!

20. angela24

angela24 Actief lid

28 jan 2006
    409
    0
    0
    Ik denk dat ik hier iets niet helemaal snap? Je hebt op je banner staan dat je 9 weken zwanger bent? En ook overtijd en negatieve testen?

Deel Deze Pagina