thanks allemaal. Dat is ook eigenlijk allemaal wel zo. Hij zegt zelf ook dat het voor hem deze keer helemaal anders is. Zijn ex en hij zij uit elkaar gegaan toen hun zoontje 9 maanden was, dus hij is er niet bij geweest toen hij z´n eerste woordjes zei, z´n eerste stapjes zette, enz. Plus dat hun relatie al niet soepel meer liep vóór de geboorte. Hij zegt dat hij het nu allemaal veel bewuster meemaakt. Maar hij wordt wel een beetje gek van mijn ovulatietesten, thermometer, geplande klussen, zwangerschapsforums, enz. Haha. Kan ik me ook wel voorstellen. Maar voor mij is deze fase, het zwanger worden, ook al heel spannend. Ben niet gestresst ofzo, maar ben er gewoon heel enthousiast over en dat probeer ik misschien wel een beetje teveel tegen (zijn zin) met hem te delen. Het zal inderdaad allemaal anders worden als ik eenmaal zwanger ben en hij het hartje hoort kloppen.
We hebben daar hier op het forum allemaal wel last van of het nou de eerste, tweede of weet ik hoeveelste keer het is, het blijft een wonderbaarlijk iets. Gelukkig kun je hier op het forum je gevoelens kwijt, zodat je je vriend er niet continue mee lastig hoeft te vallen. Ik had gisteren een tijdschrift over zwanger zijn gehaald, mijn vriend had zoiets van dat is nog helemaal niet van toepassing (zo zie je maar ik vind het al helemaal van toepassing en hij niet ). Geniet jij maar van je spannende tijd en klets lekker mee op de forums met de andere vrouwen die het net zo spannend vinden, dan komt alles vanzelf op zijn pootjes terecht.