Volgens diëtist Kleintjes met 1.5 jaar. Nu heb ik het zelf twee weken gegeven (eigenlijk zonder bij na te denken) en het viel gelukkig goed. Omdat ik later pas twijfelde keek ik even op zijn introductieschema.
hoi, dominique is stapel op boerenkool, ik wist ook niet dat het eigenlijk nog een beetje vroeg was om te geven, maar op het CB zeiden ze als ze er geen last van had ze het gerust mocht hebben. wel geef ik haar zonder zout, peper en nootmuskaat. Henriette
Ik heb het eens geprobeerd toen Jelle een maand of 10 was... geen succes! Hij had er 's avonds duidelijk last van; werd om 22:00 jankend wakker terwijl ie anders gewoon doorslaapt.
Eva heeft het een maandje terug ofzo voor het eerst gegeten... de keren ervoor wilde ze het niet en toen (de 6e keer ofzo ) opeens wel, ze heeft best veel op. En kreeg er toen heel veel last van . Dus over een maandje ofzo gaan wij het weer proberen, kijken hoe het dan valt.
Hier een paar weken terug voor de eerste keer. Hij heeft er geen last van gehad. Maar ja ik heb dan ook een kliko thuis volgens mij. Hij eet alles en heeft nergens geen last van. iom het cb eet hij dan ook gewoon met de pot mee.
Tygo heeft al een paar keer boerenkool op en vind t lekker. Wij geven eerst de boerenkool en dan pas stukje worst....anders wil hij alleen nog maar worst eten en hoeft ie echt geen boerenkool meer.