dochter kreeg een keukentje, was een zeer groot succes. Ze speelt er elke dag mee. Verder kreeg ze nog duplo. Anders een speelhuisje voor in de tuin (moet je wel een tuin hebben). Verder kreeg dochter nog kleine cadeautjes: keukenspulletjes, kliederschort, knutselspullen, tekenspullen, puzzels. Poppenspullen als het wel een poppenmoeder is.
Wij hebben zelf de Lego Duplo dierentuin cadeau gedaan, maar andere leuke cadeautjes (vind mijn dochtertje in ieder geval leuk) zijn: - boekjes, ze is helemaal weg van lezen; - kinderwagentje (buggyvorm) van Babyborn, met pop. Ook groot succes hierzo; - theeset van Nijntje, ook heel leuk krijgen veel kopjes thee; - kleuren is hier ook favoriet; - en puzzelen. Hier kijkt ze absoluut niet om naar Little People. Hele dorp zo wat compleet . Veel liefs Petra
Iris wordt ook bijna 2 en ik wil vragen: - Duplo; ws de dierentuin en allemaal losse blokken ed - Doktersset (spelen ze op t kdv heel veel mee) - allemaal 'etenswaren' voor in d'r keukentje Zelf willen we een loopfiets geven; waar koop je die voor een 2 jarige??? De meesten zijn va 2,5 jr....
Hmm hier toen anne 2 werd kreeg ze bergen speelgoed Maar favoriet zijn de babybornset met potje (en kleertjes, en speen, luiers en echte babyborn pap en dergelijke) Little people leuk & leerzaam stad (kreeg ze voor sinterklaas 3 maanden later) ze heeft een beker gekregen.. waar ze elke ochtend uit wil drinken. en voor sinterklaas heeft ze de playdoh spaghettifabriek gekregen.. vind ze ook nog steeds helemaal geweldig en ook hier een keukentje met alles erop en eraan van opa/oma en van de overige visite nog een setje met theepotje, dienblad, kopjes etc.. dus dat combineert heerlijk. verder hebben ze bij de kruidvat regelmatig winkelmandjes met allemaal kartonnen boodschappen erin. superleuk (en als je dat echt stoer vind.. zeeman heeft zo'n zelfde mandje maar dan plastic en met fruit.. ) wij brengen hele dagen door met eten/drinken wat anne in de keuken gefabriceerd heeft en ze heeft een "skippypaard" soort van skippybal maar dan in paardvorm skippiet ze regelmatig mee door het huis
Mijn dochter speelt graag met het Hello Kitty speelhuis! Het lijkt een beetje op lego maar dan meer voor meisjes. Verder zijn dit leuke kadootjes: -puzzels -boekjes -theeserviesje / pannenset -poppenwagen/buggy -Play-dough -zandbak voor in de tuin En mijn dochter leert trouwens nu op haar driewielertje fietsen! Dus een driewieler is ook leuk!
Keukentje tafeltje met stoeltjes boekjes puzzels kruiwagentje voor buiten beker en broodtrommel voor straks mocht ze naar de psz gaan radio met microfoon hier helemaal geweldig
heeft er iemand hier ervaring met playmobil? Mijn dochter houd niet van duplo, vraag me af of ze playmobil leuk zal vinden (ik dnek zelf aan dde dierentuin)