Ineens hevige pijn tijdens de menstruatie

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lovelyrose, 14 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovelyrose

Lovelyrose Actief lid

29 okt 2010
    218
    0
    16
    He meiden, zou graag even jullie mening willen.
    Ik ben zaterdag helaas weer ongesteld geworden. Maar het is voor het eerst dat ik zoveel pijn had de eerste dag. Ik heb echt dubbelgevouwen op de bank gelegen de hele dag, zoveel pijn deed het. Ik kon wel janken. paracetamol en ibuprofen hielpen niet. Ik heb dit nooit tijdens de menstruatie. Voel de eerste dag soms een weeige lichte pijn, meer niet.
    Had ook de week ervoor een rotgevoel in m'n liezen waardoor ik dacht dat het raak was. Gister tijdens de 2de dag voelde ik ook nog pijn maar minder erg, een beetje wat ik normaal de eerste dag heb.
    En vandaag weer pijnlijke steken in mijn liezen.
    Heb nooit veel bloedverlies tijdens de menstruatie, dit was nu ook gewoon zoals anders. Heb voor de zekerheid een test gedaan en die was negatief.
    Heb een beetje gegoogled (niet altijd handig) en zag toen dat als je ineens pijn hebt tijdens je menstruatie terwijl je dit nooit had dat je dan een arts moet raadplegen.
    Wat denken jullie? Vind het een beetje raar om nu al naar de huisarts te gaan maar voel me zo onzeker....
    Wat zou het kunnen zijn? Hebben meerdere meiden dit? (sorry voor het lange verhaal ;))

2. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Als je niet helemaal zeker van je zaak bent, kun je altijd even je ha bellen... dan ben je iig gerustgesteld.

3. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

Wat je beschrijft over die heftige pijn tijdens je menstruatie had ik juist altijd toen ik de pil nog slikte. De eerste dag liep ik 's morgens echt gebogen naar de wc omdat mijn buik zo ontzettend pijn deed dat ik helemaal verkrampte.
    Mocht je het niet vertrouwen zou ik sowieso even je verhaal doen bij de huisarts om je gerust te stellen!

4. Bloem85

Bloem85 Niet meer actief

Hoi Lovelyrose,

Vorige menstruatie had ik ook hevige pijn....de eisprong er na ook (daarvoor nooit last van gehad!!) Ben er mee naar de HA gegaan en die gaf aan dat je op de cyclus erna moest letten! Deed dit weer veel pijn, dan kan er meer aan de hand zijn. Deed dit geen pijn, en dat is meestal zo gaf de HA aan, dan is er niets aan de hand!!!
    Bij mijn bleek het gelukkig loos alarm, want bleek gewoon zwanger te zijn!!!
    Succes met zwanger worden!!

5. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Als ik jou was zou ik gewoon even je HA bellen of met een bezoekje vereren ;) Het kan nooit kwaad als hij/zij er alvast vanaf weet, want stel dat het volgende maand weer zo is, dan kunnen jullie samen gelijk een 'plan van actie' opstellen.
    Goed in de gaten houden, hoor. Het hoeft niks te zijn, maar beter te voorzichtig dan te achteloos met dit soort dingen.

Sterkte.

6. Lovelyrose

Lovelyrose Actief lid

29 okt 2010
    218
    0
    16
    Bedankt voor jullie geruststellende woorden..
    @ Bloem85: had jij ook een zeurend gevoel na je menstruatie in je liezen? Zou mooi zijn als het bij mij ook zo loopt ;) Had je HA er trouwens een verklaring voor? Gefeliciteerd trouwens met je zwangerschap!
    Ik ga denk ik deze cyclus even afwachten. Als de klachten bij m'n volgende menstruatie er weer zijn ga ik naar de huisarts.
    Het gekke is dat ik deze maand eigenlijk voor het eerst mijn eisprong aan de rechterkant voelde terwijl dit de afgelopen tijd altijd aan de linkerkant was... Wie weet heeft het wat met elkaar te maken.

Deel Deze Pagina