Ik heb wel ergens gelezen dat het soms moeilijker zwanger worden is na een keizersnede, wie heeft ervaring? groetjes[/QUOTE] ik geloof eigenlijk niet dat dat uit moet maken tenzij er natuurlijk iets van complicaties zijn geweest mbt baarmoeder.
lindada@ deze ronde clomid heb ik niet last van bijwerkingen. maar 2 jaar geleden had ik dat wel. toen was ik er bijna depressief over.op vliegers dikker worden zweten. maar nu soms wel een beetje emotioneel maar verder niet. gelukkig niet ik word wel weer dikker
Balen Groenling dat je lichaam er niet op reageert! En vreemd van die tempverhoging! Testen met 8 dpo slaat zeker nergens op he
Hmmm, ik zie toch een heeeeeeel vaag lijntje, maar tis wel echt tuurwerk. Misschien toch maar even langs kruidvat als mn dochter wakker is
foxter@ nee het slaat idd nergens op. mooi dat je dat zelf al zegt hihi je kunt niet eerder dan 4 dagen voor nod testen. en 8 dpo dan is de cel misschien nog niet eens ingenesteld hahaha. nou een vaag lijntje klinkt wel positief maar ik zou nog even wachten met nog een keer testen meid er kan nog zoveel gebeuren!!!
Mijn nod is niet zo duidelijk, ik heb niet echt een regelmatige cyclus De vorige keer wel, toen teste ik inderdaad 4 of 5 dagen voor NOD heel positief. Spannend zeg!
Een lijntje is een lijntje toch of niet? Ook als hij vaag is telt het. Misschien zat je toch dichter op je nod? Hier nog steeds geen bloeding te bekennen en mn temp is nog steeds verhoogt. De laatste 2 dagen zelfs nog iets hoger geworden?!
@ keizersnee; Ik ken meerdere mensen die een keizersnee hebben gehad, en niemand had last daarna met zwanger worden. Je hebt wel meer kans op nog een keizersnee bij de tweede, maar van minder snel zwanger worden heb ik nog nooit gehoord.
Heey Lindada, Hier ook voor de tweede! Mijn dochtertje is bijna 2 (begin febr) en ik zit inmiddels in ronde zes. Leuk om te lezen dat er meer mensen zo voor een tweede gaan. Ik vind het soms wel es lastig dat er best nu wat druk ontstaan vanuit de omgeving, zo van 'wordt het niet weer es tijd...' enz. T gaat ook allemaal niet zo snel dit keer bij mij. Gr van Jolene
Dat klopt maar de temp stijgt al na de eisprong en blijft hoog tot aan je nod en als je zwanger bent ook daarna nog. Ik vermoed dus dat ik een eisprong heb gehad maar ik ga maandag naar de fertiliteitsarts dus die zal dat dan wel bevestigen of niet. Zo ja zal ik toch nog moeten wachten tot mn nod.
Leuk Jolene dat je er ook bij bent! En idd denken mensen er allemaal zo makkelijk over alsof je een product koopt in een winkel
We gaan hier naar ronde 2. Net ongi geworden, op dag 26 van me cyclus. Tel ik nu volgende maand 26? Of gewoon de 28 standaard? Dit is eerste ronde dat ik het in de gaten hou en eerste ronde zonder de pil.
Mijn menstruatie is doorgebroken vandaag. Ik vermoed dat ik toch een eisprong heb gehad(geen bevruchting helaas) 3e dag beginnen met 100mg clomid.
Yessssssssssssssssssssssss !!!!! ook hier hebben wij een dochter van ruim 2 jaar...(okt '08) vanmorgens een gesprek gehad met ons 2tjes en eindelijk zei manlief, nu gaan we voor een 2de !!! jullie willen niet weten hoe blij ik ben.... had voor een paar dagen geleden nog een topic geopend met titel *SNIK*... ken wel janken, had al een paar maand een hevige drang naar een 2de spruit... dus vanaf vandaag gericht klussen... hou deze topic in de gaten !!! op naar een 2de spruit !!!!
hallo dames! ik heb vanaf dag 8 tot 22 van mn cyclus getest(ovulatie) en had alleen op dag 15 16 en 17 een heel licht test streepje voor de rest alleen wit waar t test lijntje moet staan! duss heb wel geklust rond die data maar niet echt heel veel zeg maar omdat de lijntjes zo licht waren! maar goed nu zit ik op dag 24 van mn cyclus en ik moet gewoon afwachten wanneer ik ongi word en natuurlijk of ik ongi word, maar goed ik denk dat ik wel ongi word want voel me echt niet anders ofzo! vorige x 29 dagen(cyclus) daarvoor 3x 25 dagen!! duss ook beetje onzeker maar ik wacht t gewoon af of ik weer opniet moet testen in februari!