ik kom me ook even melden zoonlief is 19maanden nu en ook wij gaan vanaf nu voor een 2de kindje! Sinds 2dagen hebben we de knoop doorgehakt dus we zijn pas net begonnen.
Hoi dames, Wij ouders van jongen van bijna 2,5 jaar en zijn nu net 5 weken zwanger van de tweede. Duurde ongeveer net zo lang als bij de eerste om zwanger te raken. ongeveer half jaar. We zijn helemaal happy. als het goed is komt de tweede vlak voor de verjaardag van de grote broer. Oktober wordt drukke maand voor ons. Voor jullie allemaal veel succes met proberen. Anna
Debster je gevoel klinkt veelbelovend. Maar hopen dat het ook echt zo is! Max grappig dat jou kindje hetzelfde reageerd als die van mij en Magdalena. Roozjuh leuk dat jullie ook voor een tweede gaan, succes! Anna mamma gefeliciteerd met je zwangerschap. Hopelijk gaan wij je snel volgen. Als deze ronde voor mij raak is, zit er maar 2 weken tussen de uitgerekende datum en de 3e verjaardag van mijn dochter. Ook een drukke tijd dus (hopelijk).
@ roozjuh succes met het klussen voor jullie 2de spruit !!! @ anna mamma GEFELICITEERD met je zwangerschap !!! @ Lindada hoe gaat het bij jullie ??? Hopelijk is het voor mij deze ronde raak, ben al wel 2 a 3 dagen te laat met ongi worden, snap het niet, m'n cyclus is altijd rond 23 dagen....spannend weer, vanmiddag 2v5 ophalen.... heb al wel eeen opgezette buik,veel afscheiding,vreetbuien,moe, ongi gevoel.... maar ja dat heb ik wel vaker gedacht, was het ook niet zo....wordt vervolgd. !!!
ik wil me ook hier melden. Jill is 29dec 2 jaar geworden en zijn vanaf november aan het klussen voor een nieuwe uk er bij... tot nu toe dus zonder resultaat. heb de laatste keer met ovutesten gewerkt, bleek mijn ei pas op dag 18/19 te hebben ipv de gedachte dag 14. maar helaas gister avond licht roze bloed verlies dus ik verwacht ongi te worden vandaag. kan dat zo snel al na je ei dus ongi te worden????? is dus maar een dag of 8/9 later.... oja als ikvraag aan jill of ze een broertje of zusje wilt zegt ze heel stellig een zusje haha
Hallo allemaal ik kom me ook maar weer eens melden. @Roozjuh welkom en s6 met het proberen zwanger te worden @Anna mamma gefeliciteerd!! @mamavanjill nog ongesteld geworden? bij zo'n snelle menstruatie zou je bijna denken aan een innestelingsbloeding. Of misschien toch eerder een eisprong gehad? @Lindada hopelijk is het deze ronde raak voor jullie! @Magdalena6 Weet je al meer? @Debster Vervelend hoor die lange cyclussen( Ik weet er helaas alles van) Heb hele korte en hele lange cyclussen gehad) Bleek pco te zijn. Hopelijk is het bij jou maar iets wat vanzelf over gaat. @max78 weet je zeker wanneer je eisprongen waren? Misschien dat je ze toch iets later heb gehad? Ik hoop dat ik niemand vergeten ben om op te reageren...Ik hou het soms moeilijk bij Bij mij zien de zaken er nog niet al te best uit want ik heb nu 2 echo's gehad om te kijken of er een eisprong staat te komen. tot nu toe nog geen gegroeide follikels. Nu moet ik donderdag weer en als er dan nog niks is krijg ik wrschijnlijk weer 50mg extra clomid
Lindada. op naar de volgende ronde! wel balen zeg maar nu kan je weer flink klussen (tja ik probeer altijd toch nog een positieve draai eraan te geven)
Groenling wat balen dat er nog steeds geen groeiende follikels zijn. Misschien helpt de extra clomid... MamavanJill welkom! Magdalena ik zie dat je weer ongesteld geworden bent, balen!
Dag dames, ons zoontje is ook 19 maanden en ik zie ook ineens overal baby's en zwangere mensen. Ben nog wel aan de pil, maar het begint toch weer erg te borrelen.. Mijn man is schipper en volgende week weer thuis. Dan moeten we maar even praten denk ik. XX
@lindada vreemd dat je nog geen bloeding hebt...misschien toch raak deze ronde. Een test hoeft niet meteen positief te zijn. Ik hoop t voor je. IK heb vandaag weer een follikel meting gehad en er was weer niks gegroeid Nu moet ik maandag weer. onderhand zit ik elke maandag en donderdag in het ziekenhuis. Het is wel vreemd want ik had echt zo'n gevoel dat er dit keer wel wat groeide omdat ik toch constant zon baarmoedergevoel heb alsof je ongesteld moet worden en ik heb vruchtbaar slijm
mijn zoontje was 18 maanden toen we begonnen voor de 2de inmiddels zijn we 2 maanden veder. Was gelijk zwanger na de pilstop maar helaas geeindigt in een mk. Dus nu wachten op me ongi en dan weer beginnen, na heel wat gedoe met cytotec (pillen die een mk opwekken) uiteindelijk zondag middag toch nog gecuriteerd. Ik wou eigelijk pas stoppen als me zoontje 2 zou worden, maar omdat we voor me zoontje 4mk´s hebben gehad zijn we toch maar eerder gestopt voor als het weer zo lang gaat duren(als het nog mag lukken). Over zwanger worden na een keizersnee, ik was gelijk de eerste ronde zwanger en ik ken iemand die heeft al 4 keizersnedes gehad en altijd weer snel zwanger, dus denk niet dat het daaraan zou liggen dat het moeilijker zou gaan voor een volgend kindje.
Jeetje Tinkerbell dat is heftig zoveel miskramen. En deze ronde al meteen weer een miskraam. Bah, hopelijk blijft de volgende zwangerschap goed gaan, maar je zal er in het begin weinig van kunnen genieten. Ikzelf heb 1 miskraam gehad, gelukkig ging de keer daarna goed. Maar ik heb toen ook weer bloedverlies gehad, dus ik was steeds in paniek. Groenling weer geen follikel gegroeit... Femmy succes met je gesprekje volgende week! Hier nog steeds geen bloed...
Hoi allemaal, Ik zou ook graag mee willen kletsen met jullie. Ons zoontje is 22 maanden en we zijn nu in de 2e ronde voor een 2e kindje. We hebben ons vorige zoontje via IUI gekregen en hopen nu dat het spontaan mag lukken. Voor mijn zwangerschap had ik onregelmatige cyclussen en geen goede eisprong. Na de bevalling ben ik heel regelmatig ongesteld cyclus van 30 dgn. Nu vraag ik me af of ik ervan uit kan gaan een eisprong uit mezelf te hebben? Ik ben deze maand met ovulatietesten begonnen maar pas op dag 16 dus kan hem gemist hebben. Ik heb voor mezelf voor de zekerheid 8 maart afspraak gemaakt bij de gyn om mijn zorgen op tafel te leggen over wel of geen (goede) eisprong. Ik heb gewoonweg geen zin om weer maanden lang de klussen als ik toch blijkt dat ik geen eisprong heb. Voor hun is dat bloed afnemen en dan weten we het. Leuk om met moeders te kletsen die ook voor een 2e gaan lindada: geen bloed geeft moed toch? Of heb je al negatief getest? Femmy: leuk dat het bij jou ook weer begint te kriebelen. Idd even gesprekje aangaan. Tinkerbell: heftig meis dat je zoveel mk hebt gehad. Zijn er ook oorzaken gevonden. Ik hoop dat het bij de volgende zwangerschap goed mag gaan. groetjes vruchtje
He meiden! Gister ben ik echt helemaal door het lint gegaan tegen een man die mijn dochtertje aan het huilen maakte. De laatste keer dat ik zo boos geweest ben, was toen ik net zwanger was van Deena... En mijn borsten doen echt super zeer, alsof je stuwing hebt bij het borstvoeden. En ik heb buikpijk, een opgezette buik en ben zelfs soms misselijk. Maar opnieuw testen durfde ik niet, vanwege die negatieve test de laatste keer. Maar aangezien dat alweer 5 dagen geleden was, heb ik er vandaag toch maar weer een testje tegenaan gegooid. Ik was zo nerveus dat mijn man naar de uitslag gekeken heeft. En de test was.... positief! Ik ben gewoon zwanger!!!