Kindje van 2 jaar en we gaan voor de tweede!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lindada, 6 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debzie1984

debzie1984 Bekend lid

22 sep 2008
    981
    2
    18
    Zuid-Holland
    Gefeliciteerd!!!!

Dit gaat voor ons de eerste ronde worden voor een broertje of zusje voor onze kleine prinses! Lijkt me geweldig om nog een keer zwanger te mogen zijn en weer zo'n prachtig klein wondertje in mijn armen te hebben!

2. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    10 Maart om 8 uur 's ochtends mijn eerste echo. Daarna om 9.10 uur naar de vk.

3. groenling

groenling Lid

15 jan 2009
    60
    0
    0
    @Lindada Van harte gefeliciteerd!!! Geniet er lekker van!

Hier nog steeds geen teken van een eisprong:(
    Vrijdag weer naar het ziekenhuis en als er dan nog niks te zien is dan krijg ik 150 mg clomid.

Ik wordt er wel een beetje moedeloos van en heb niet echt vertrouwen meer dat clomid werkt bij mij:(

4. groenling

groenling Lid

15 jan 2009
    60
    0
    0
    @ vruchtje 24 Een cyclus van 30 dagen klinkt heel positief!
    Je zou kunnen overwegen om te gaan temperaturen. Dan weet je ook of je een eisprong hebt gehad.

Maar het lijkt mij dat je gewoon een eisprong krijgt hoor.

5. mamavanjill

mamavanjill Bekend lid

8 okt 2009
    641
    0
    0
    @linda, gefeliciteerd meid!!!! niet meer zo door het lint gaan he?! ;) kan je was van die jankhormonen hier verdelen???

@tinkerbell, poeh zeg, zoveel miskramen. Lijkt me erg moeilijk! succes deze ronde.

hier in afwachting van mijn ei. ik ga maar weer om de dag klussen met de ovulatietest er volgende week bij.
    vorige keer had ik mijn ei laat, pas op dag 18. dus ben benieuwd of ik hem nu weer zo laat ga krijgen.
    1 maart ben ik jarig en ik zou 6 maart kunnen testen dus hopelijk heb ik dan een mooi (verlaat) verjaardagskadootje.
    dit is trouwens voor mij ronde 4.

6. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.192
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Jouw verhaal is sprekend het verhaal van mijn zus die reageerde ook niet goed op clomid.....totdat ze overging op 150mg en met de 1e ronde was het raak. Ik duim dat het voor jou ook zo mag werken. Blijf er vertrouwen in hebben. En mocht die 150 mg in ergste geval ook niet werken is er genoeg ander alternatief (gelukkig) niet dat het fijn is. Ik heb zelf ook clomid geslikt 3 jaar geleden en bij mij werkte 50mg goed. Uiteindelijk IUI gedaan en met gonal-f hormoonspuit mooi eitje gekregen.

7. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.192
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Debzie: leuk dat jullie ook voor een 2e gaan

mamavanjill: ik hoop voor jou op een mooi verjaardagscadeau. Zo natuurlijk geweldig zijn1

lindada: leuk joh over klein maandje je 1e echo:)

8. groenling

groenling Lid

15 jan 2009
    60
    0
    0
    @vruchtje24 Bedankt zo'n succesverhaal geeft wel weer een beetje moed!

Wat houd zo'n gonal-f hormoonspuit in?

9. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.192
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Net zoals clomid een soort 'hormoon' dat ook je eitje(s) laat groeien. Daar heb je verschillende merken van bijv. ook Menopur of Puregon. De 1 reageert beter op iets dan de ander. Ik wilde je eigenlijk gewoon geruststellen dat er altijd wel iets is dat bij jouw een eitje laat groeien:)

10. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
    Hier kriebelt het nog steeds hoor! Morgen is mn mannetje weer thuis! :D
    Ik laat het jullie gelijk weten als we er voor gaan. Als dat zo is ga ik wel een week extra door met mijn pil. Het zegt natuurlijk niks, maar nu ben ik steeds de eerste week als hij weg is ongesteld en de tweede week is mijn eerste cyclusweek. Als hij na 2 weken varen dan weer thuis is, zit ik al op de helft van mijn cyclus. Ik weet nog van de vorige keer dat mijn ei steeds vroeg was, dus ik heb liever dat hij thuis is vóór de helft van de cyclus.
    Nog te volgen?? Haha
    Succes aan alle oefenaars en gefeliciteerd aan de zwangeren!!

11. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Hoi meiden.
    Ik kom even dag zeggen. Ik hoor niet echt meer thuis op dit forum. Ik wens in ieder geval iedereen heel veel succes en hopelijk zijn jullie ook allemaal snel zwanger. Ik duim voor jullie (hoewel jullie ook wel zelf moeten blijven klussen natuurlijk ;) ) Groetjes!

Deel Deze Pagina