Hoi dames, Wie heeft er ervaring met de Tricot-Slen draagdoek? Ik ben opzoek naar een fijne en betaalbare draagdoek om thuis mijn kleintje in te dragen. Hij is nu bijna 4 weken oud en wilt continue bij me zijn. Nou draag ik hem best veel op de arm maar heb nog een peutertje rondspringen en een huishouden die ook de nodige aandacht eisen, vandaar mijn keuze voor een draagzak voor tijdens die momenten. Ik ben op MP aan het neuzen en dacht, eerst even de mening van ervaringsdeskundigen vragen Alvast bedankt voor de moeite! Groetjes, Wardi
ik had ook zo`n ukje dat het liefst gedragen werd en in mij het ideale bed zag. Ik heb toen ook zo`n doek gekocht op mp en heel veel gebruikt. Ideaal kon er bijna alles mee, behalve koken, dat is te gevaarlijk. Bij dochter had ik zo`n buikdrager van Kipling, maar die was lang zo fijn niet.
ik heb de tricot slen ook gekocht en heb hem veel gebruikt, vond hem erg fijn. Knopen lijkt ingewikkeld, maar dat is het niet. Je hebt het zo door! Voor de zomervakantie hebben wij toch een drager (beco butterfly) gekocht, maar dat was meer omdat we naar een warm land gingen en ons de draagdoek dan wel erg warm leek te zijn.
Ik vond de tricot slen ook heel fijn. En idd knopen heb je zo door. Kreeg ook nog een handige tip van lactatiekundige om een opgerolde hydrofiel als hoofd/nekondersteuning in het stuk draagdoek bij het hoofdje te draaien/rollen. Dan zit het net allemaal wat stabieler in de M-houding. Mijn meisje vond het heerlijk en heeft zo heerlijk geslapen tegen mij aan.
Wat een fijne reacties, dank jullie wel. Ik ga denk ik ook voor de tricot slen. Nog even verder neuzen op MP...