hier een dochter van 3 jaar en 3 mnd en ze zit nog prima op de triptrap, eens in de zoveel tijd de voetenplank of zitting verstellen en mevrouw zit als een prinsesje. de beugel is er natuurlijk al lang uit... volgens mij eten kinderen beter als ze goed aan tafel zitten, ze hangen dan niet zo dus de triptrap gaat hier nog lang de deur niet uit.... als we uit eten zijn of bij iemand anders eten zit ze wel op een gewone stoel.
Wij gebruiken de kinderstoel nog steeds. Ik heb het blad eraf gehaald, het is een meegroeistoel. Als ze op een gewone stoel zit, komt het koppie net boven de tafel uit. Op de kinderstoel zit ze wat hoger.
Sam is 4 en zit nog op zijn meegroeistoel, we hebben er voor de 2e een bijgekocht. Weet nog niet of we nu een derde bij kopen...
Mijn zoon van 8 zit nog op de triptrap. Hij zit dan net wat lekkerder aan het tafelblad al kan een gewone stoel allang hoor. Hij knoeit ook minder op de triptrap omdat hij dus goed bij het blad zit. Dus hij gaat hij al jaar of 7 mee
Dochter van 2 zit op een trip trap zonder beugel en zoonlief zit op een gewone stoel met een verhoger. Gaat prima zo. Die kinderstoel blijft nog wel even!
Nou hier wordt dchter 3 maar zit nog gewoon in de kindersteol hoor...op een gewone zit ze niet goed en ik vindt dat zij ook normaal mag eten ... Voor nm 2 hebben wij voor even een ikea stoel gekocht maar die is erg fijn....
Hier zit onze jongste (ruim 2) ook nog altijd in de kinderstoel en waarschijnlijk blijft ze daar zeker de komende 1.5 jaar nog wel in zitten. De oudste twee zaten er met 2 jaar ook nog in, afgelopen1.5 jaar hebben we om en om gedaan. Ene keer op de gewone stoel op een kussentje, andere keer in de kinderstoel. Dit omdat wij geen zin hadden 3 kinderstoelen in huis te zetten. De oudste deden dus om en om met de kinderstoel en nu worden ze over een maand vier en gaat hun 'deelstoel' het huis uit.
Zowel Zoonlief als dochter zitten op een trip trap, dochter op een versie zonder beugel en zoonlief met beugel en tuigje. Op een gewone stoel kan dochter niet goed bij de tafel.
Mijn dochter van ruim 20 maanden zit ook nog in de kinderstoel. Is nog niet eens in me opgekomen om haar op een gewone stoel te zetten. Komt ze inderdaad net met het koppie boven tafel uit, dus handig is dat niet met eten... Kinderstoel is wel zo makkelijk! Ik denk dat ze er zeker nog wel een half jaar tot een jaar in zal blijven (wel zonder het blad dan uteindelijk).
Onze dochter van 21 maanden zit in Triptrap zonder baby-inzet en beugels. Ik houd soms mijn hart vast als ze er zelf in- en uit klimt, maar ze kan het goed. Gewone stoel ook wel eens als we ergens anders zijn, maar dan soms wel bord op schoot. Tafel is nog echt veel te hoog dan.
Wij hebben de stokke kinderstoel, dus die zullen we zeker dan nog gebruiken. Voor de 2e zal er een nieuwe stoel komen. Als je je kinderstoel voor een tweede wilt gaan gebruiken, dan zou je ook een stoelverhoger voor in de auto (zonder rugleuning) kunnen aanschaffen en die op de stoel bij de tafel leggen. Werkt ook goed!
Hier zit de ouste in een stoelverhoging op een gewoone stoel. Makkelijk,want nu kan de jongste de in de kinderstoel. Van mutsy grow up.
Hoe groot is een kind van 2 dat gewoon kan eten vanaf een gewone stoel? Hier zitten ze dan ook met hun kin op tafel idd. Als we ergens op een terras zitten oid, dan idd wel in een gewone stoel. Wij hebben ook meegroeistoelen en ik hoop dat we ze nog jaren gaan gebruiken
Hier zoon van net 3 zit nog in de kinderstoel. Ook een triptrap en de beugel is er nu sinds een paar weken vanaf.
Mijn jochie van net 4 besloot vorige week dat het wel genoeg was met de kinderstoel, en schoof een andere stoel op die plek.. Tot die tijd altijd op de tiamo gezeten (standje bijna net zo hoog als onze normale stoelen, zonder blad). Vooral makkelijk, omdat onze eettafelstoelen van stof zijn, en er toch soms een rood macaroni handje langs de stoel gaat. Maar bij bezoek ergens zit hij al sinds 2,5/3 op een gewone stoel. Zonder probleem qua hoogte meestal..