hier ook nog in de kinderstoel, niet meer helemaal vast, alleen nog om haar buik. We gaan ergens dit jaar wel een zitverhoger kopen voor een gewone stoel maar dat heeft geen haast want we hebben hem toch niet nodig voor een 2e kindje dus zolang we hem nog voor Fleur kunnen gebruiken gaat ze er gewoon in.
Hier zit ze sinds een week of 6-8 denk ik al op de tripp trapp zonder babyset. Normale stoel is veelste laag, maar ze wil duidelijk 'zelf' zitten... Ze at niet meer met babyset en zonder babyset ineens weer wel.
ik denk dat als Denny 2 jaar is, dat we de kinderstoel gewoon nog volop gebruiken hoor. is toch juist makkelijk, dan kan hij goed bij de tafel
Wij hebben inmiddels zelfs drie tripp trapp stoelen. De oudste van vier zit zonder beugel, de tweede van 2 1/2 zonder beugel, maar met warm eten nog wel tuigje vast en de jongste nog in de babyinzet. Ik vind ze ook heel prettig als de kinderen knutselen. Zo zitten ze op een goede hoogte, kinderen vinden ze zelf ook heel prettig. Wij laten ze echt nog wel een paar jaartjes staan!
hier ook tripptrap, ideale stoelen. mn oudste zit nu ook al een jaar zonder beugel en blijft netjes aan tafel zitten. binnenkort tripptrap nr 2 in elkaar zetten voor de jongste spruit (met beugel en babyset natuurlijk) Ideaal dat ze idd altijd op goede hoogte bij tafel zitten, zou echt niet zonder willen. op gewone stoel komt ze echt niet met haar kin boven de tafel!
Wij hebben ook een tripptrapp en de oudste zit daar nog prinsesheerlijk in, met beugel! Voor Mini2 willen we er ook eentje aanschaffen. Overigens wil ik mijn geld er wel uithalen en aangezien ze zeggen dat deze stoelen t/m 7 jaar te gebruiken zijn, zal ze er voorlopig nog lekker gebruik van moeten maken, hahaha! (grapje uiteraard, zolang het werkt, blijft ze lekker in deze stoel)