Driftkikker

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door LW85, 15 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    Komt het vaker voor dat kindjes rond de 8 maanden opeens wat driftig worden?
    Zoontje was altijd heel tevreden, alleen maar lachen, snel af te leiden als hij moest huilen en dan gelijk weer vrolijk.
    Laatste tijd is hij van het woest trappelen en slaan als hij iets niet leuk vindt.
    Hij vindt het bijvoorbeeld opeens niet leuk als je zijn broek aan doet, begint dan keihard te trappen en te huilen en brullen.
    Als hij zijn fles niet meer wilt slaat hij hem weg en zodra je hem in de buurt houdt is het dan ook weer boos/huilen en slaan.
    Als je hem neer wilt leggen en hij wil rechtop blijven is het ook weer spartelen en brullen. De fles wil hij zelf vasthouden, drinken kan hij dan nog niet, maar als je hem helpt is het huilen.

Pffff zo ken ik hem niet.
    Op de opvang is hij ook niet meer zo vrolijk als eerst, zei zeggen: hij wil meer dan dat hij kan, daardoor is op een gegeven moment niks meer goed en gaat hij jammeren.

Hopelijk is het snel over, dit is niks.

2. Lichtroze

Lichtroze Bekend lid

22 apr 2014
    568
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het klinkt heel erg als een sprong! Of het ontwikkelen van een eigen willetje. Dat begon hier ook rond die leeftijd.

3. Jo85

Jo85 Niet meer actief

Ja hoor volkomen normaal.
    Ik geloof niet zo in sprongetjes (alleen het woord al brrrrr)
    maar je zoontje ontwikkeld zijn eigen mening en heeft door dat hij invloed op je uit kan oefenen.
    En dat is hij nu aan het ontdekken.
    De frustratie die daarbij komt is goed voor de wil om wat meer te willen.

4. medj1983

medj1983 Fanatiek lid

12 jun 2012
    3.208
    513
    113
    Ja hoor, ze krijgen een lekker karaktertje :) gaat wel over als ze ongeveer 25 zijn :p

5. Zeilboot

Zeilboot Actief lid

8 okt 2013
    409
    26
    28
    NULL
    NULL

Haha!!

Inderdaad. Hier ook een " klein monstertje" van net 1.

6. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Ik noem het altijd een fase, vooral mensen die dit hele gebeuren niet kennen snappen al helemaal niks van "sprongetjes".

7. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Hahahaha!:D
    Onze dochter word in feb. anderhalf, nou, het lijkt wel of ze nu al in de fase van "Ik ben 2 en ik zeg nee" zit. Hou mijn hart vast als ze die leeftijd straks echt bereikt....Peuterpuberteit is hier dus allang begonnen:D

8. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    Nouuuu ik hou mn hart vast haha.
    Begint nu inderdaad een eigen wil te laten merken.

Hopelijk komt hij nog een terug in de "alles wat papa en mama doen en zeggen is leuk" fase. :p

Deel Deze Pagina