Kindje van maand of 8 met blote voetjes buiten..

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Vigi, 15 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Teddy26

Teddy26 Niet meer actief

Ik bedoel meer als je je kind een t-shirt kan aantrekken, dan kan je je kind ook een warme trui aantrekken. Dus waarom die trui niet, of een jas? De mijne kreeg de sokken en schoenen uit dus dat was nogal eens een gevecht. Maar een trui en winterjas kreeg hij niet zomaar uit hoor:D En dat vond hij ook niet leuk.

2. Vigi

Vigi Niet meer actief

Ze waren al binnen en mensen die mij hier kennen weten dat ik hier achter aan ga!!

3. Imensa

Imensa Fanatiek lid

23 okt 2014
    2.463
    18
    38
    Het zijn ook altijd dezelfde mensen... lekker laten lullen en geen voer meer geven.. sterft het vanzelf uit.

4. KimK

KimK Niet meer actief

Niet in zomerse kleren maar wel in een dunne broek en een truitje met lange mouwen. Zo bizar koud is het vandaag niet, toch?

5. Joycey

Joycey Niet meer actief

Precies, en je hebt bij de Lidl van die maillots voor een euro - ook voor jongetjes. Dus bij zo'n sokkenmonster (ik heb er zelf dus ook 1) kun je daar ook voor kiezen. Maar sommige moeders weten dat NOG niet. En daar komen ze dan alleen achter, als je daar eens wat over zegt.

6. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Harstikke goed van je! Had ik ook gedaan.

Al die smartass opmerkingen van misschien trekt ie z´n sokken uit... wat een kul zeg, gisteren was het 4 graden! Heb je een kind die z´n sokken steeds uittrekt, dan trek je hem een maillot aan! Maar voeten bedekt! Met dit soort temperaturen en gure wind, altijd! En korte mouw met dit weer?? Wat zijn dat voor een rare mensen?!

7. Joycey

Joycey Niet meer actief

Nou goed zo :)

8. Vigi

Vigi Niet meer actief

Tuurlijk zeg ik daar wat van, vin zulke dingen echt nie kunnen. Ze nam t me nie in dank af maar goed kind heeft wel n jas en sokjes aan nu!

9. Vigi

Vigi Niet meer actief

Vind haar meer kinderachtig met zulke reacties.

10. Vigi

Vigi Niet meer actief

Is voortaan altijd hier op t forum helaas

11. Joycey

Joycey Niet meer actief

Wie is er nou kinderachtig? Probeer eens in gesprek te gaan met mensen in plaats van over ze te praten ;) Dat lost vaker dingen op.

12. Vitamientjuh

Vitamientjuh Fanatiek lid

3 dec 2011
    3.069
    1.124
    113
    Vrouw
    Vind het goed dat je er wat van gezegd hebt. Sommige ouders zijn soms wat nalatig. Misschien letten ze er voortaan beter op. Wel hartstikke zielig voor dat kleintje, zo in de kou.

13. Teddy26

Teddy26 Niet meer actief

Sorry? Niet iedere nieuwe moeder komt op zo'n idee. Dat moet je maar net bedenken of ergens lezen zoals hier bijvoorbeeld. Of een buurvrouw hebben als ts die het haar verteld. Misschien was ze wel op zoek naar een goede tip.

Ik heb dan geen maillot gedaan, maar 10 knopen in zijn schoenen gedaan.:cool:

Maar goed dat ze het kindje nu lekker warm heeft aangekleed!

14. Manoya

Manoya Niet meer actief

Het komt misschien bijdehand over maar dat bedoel ik niet zo, meen het bloedserieus.
    Ik zou er wat van zeggen of er in ieder geval naar vragen, het is immers toch iets wat je niet elke dag ziet.

15. Vigi

Vigi Niet meer actief

Jij bent Kinderachtig met die rare opmerkingen. Kom op zeg. En ja ik zeg er zeker wa van!! En als ik een topic open, dan open ik die.. als jij je er aan irriteert moet je niet reageren en mij proberen in de zeik te zetten met die opmerkingen.
    Ik heb dit geopend omdat ik dit niet vind kunnen! Kindjes zijn teer en daar moet je heel zuinig op zijn. en jij reageerd zo lacherig. Nou grappig joh kindje slecht aangekleed in de kou!

16. Amaranthas

Amaranthas Fanatiek lid

29 nov 2013
    3.534
    3.869
    113
    ik moest wel een beetje grinniken hoor... :)

17. Vigi

Vigi Niet meer actief

Sorry meid. Soms weet ik nie meer hoe ik reacties hier op moet nemen. Maar mijn bedoeling was echt om ze aan te spreken en heb ik ook gedaan.

18. frozen11

frozen11 Actief lid

8 jul 2014
    119
    1
    18
    Nou ben ik je overbuurvrouw niet want ik ben vandaag door niemand aangesproken maar mijn jongste zat vandaag in de wagen met een tshirt en blote voeten in de voetenzak, meneer zijn armpjes zijn net zo warm als de verwarming en als ik hem een jas of trui aandoe is zijn koppie zeiknat van het zweten, meneer trekt z'n sokken uit en die voetjes zijn ook heerlijk warm, dat hij vervolgens z'n blote voeten uit de voetenzak wurmt op het schoolplein om zus te halen bracht ook rare blikken met zich mee maar kind had de grootste schik en is heerlijk warm (ja ik check wel om de 5min of dat nog steeds zo is) nu zal ik wel de volle laag krijgen maar zoontje is tevreden en huilt niet om een trui die hij constant probeert uit te trekken door eraan te plukken en te schreeuwen, ik zie hem ook liever met z'n stoere jas die voor jan doedel aan de kapstok hangt ;)

19. Vigi

Vigi Niet meer actief

Ik heb net van die sokken bracejes door de bus gedaan. Die kun je over de sokken aandoen en kunnen ze ze niet meer uittrappen.

20. Joycey

Joycey Niet meer actief

It is in the eye of the beholder; schijnbaar komt het bij sommigen op 'schrift' anders over. Fijn dat jij het wel begreep ;)

Deel Deze Pagina