Ik had deze maand vanaf mijn eisprong iedere dag wel wat bruin bloedverlies..... het werd in de loop van de tijd wel wat minder. Vrijdag heb ik +++ getest en ik ben zwanger.... sinds die tijd is het bruine haast ook als sneeuw voor de zon verdwenen.... Zijn er meer meiden die zoiets hebben meegemaakt.... Morgen even voor de zekerheid naar de huisarts
Zou het niet innestelingsbloed kunnen zijn? Aangezien het ook bruin is.. Volgens mij kan dat niet zoveel kwaad. Rood bloedverlies is erger. Maar ff langs de huisarts kan je gerust stellen dus zou ik dat even doen..
Ik begin te denken dat het eerst wellicht wat bloed van de eisprong was en een week later (toen het wat minder aan het worden was) misschien van de innesteling.... het was absoluut alleen maar bruin (en de laatste week leek het wel koffie met veel melk)... en nu eindelijk 2 dagen kleurloos....
Ik heb voor mijn positieve test 3 dagen bruinverlies gehad en ook 2 dagen er na, daarna was het over. Gefeliciteerd met je zwangerschap.
Dacht dat het helemaal over was maar net toch weer heel lichtbruin verlies... word er erg onzeker van... Het is echt ontzettend licht van kleur maar toch? Waar kan dat vandaan komen?
Brigitte, bruin is gewoon oud bloed, daar hoef je je echt geen zorgen om te maken, als je geen kramp hebt komt het heus wel goed.
Heb geen kramp... wel al een week of twee wat pijntjes maar volgens mij valt dat onder bandenpijn.... wat zeurderig gevoel met wat kleine steekjes aan de zijkant en in de liesstreek...
Ja, dan kan ik je niet verder geruststellen, ik denk echter dat je je niet te veel zorgen hoeft te maken, het verschil tussen een paar pijntjes en echte kramp zul je echt wel herkennen. Bruinverlies is echt geen reden om je zorgen te maken. Bel anders morgen je VK even.
Ben nog niet bij een VK geweest maar ga denk ik morgen wel even bellen en misschien mag ik dan wel wat eerder komen... Dan zien we wel weer verder
Ja, je ehbt kans dat je dan snel kunt komen en een inwendige echo krijgt, misschien steld dat je dan gerust.
Zou fijn zijn... ik moet eerst morgenochtend naar mijn huisarts en ik ga ook gewoon even met de VK bellen... Dank je voor je berichtjes in ieder geval... ik ga proberen me geen zorgen te maken... heb hier op het forum inmiddels ook veel verhalen gelezen van meiden die er in het begin last van hadden
Maak je niet te druk, stress is iig slecht voor je kleine. Ik weet dat dat makkelijker gezegd dan gedaan is, maar probeer het toch.
gaat ook wel weer wat beter.... net was er weer niets te zien toen ik ging plassen... En heb het al een paar weken en toch zwanger dus die kleine zal wel een doorzetter moeten zijn.... ik ga gewoon morgen lekker naar de huisarts (daar zou ik toch al heel gaan) en dan hoor ik het wel... en bel gewoon even met de VK
Hoi Brigitte, ik heb het ook gehad, wat jij beschrijft. Sterker nog, ik heb het 3 maanden achter elkaar in de tweede helft van mijn cyclus gehad. Ik stond op het punt om ook naar de huisarts te gaan toen bleek dat ik zwanger was. Ik vraag me nog steeds af wat het was, maar, zoals je ziet in mijn banner, hoeft het ook helemaal niets uit te maken. Succes en veel plezier met je zwangerschap! Groetjes, Dominique
Dominique: dank je wel voor je berichtje. Altijd fijn om te horen van meiden dat het ook goed kan gaan. Ik ga voor de zekerheid morgen even langs de huisarts.
Ben vanmorgen bij de huisarts geweest maar zij kan niet veel doen... ze zegt dat er van binnen van alles gebeurt en dat dat allerlei klachten kan geven.... zolang het niet helderrood is moet ik maar van het beste uitgaan.... Mag 15 januari bij de VK komen en tot die tijd is het afwachten en hopen