Ik ben nu 5.1 week zwanger en had bruin op mijn wcpapier nieuwe test gedaan en je kunt maar net zien dat er een steep staat .. Ha gebeld door conisatie moet ik bij gyn zijn ze bellen zo weer met wat ik moet doen pfff. Voel me niet fijn net aan het idee gewent dat we er een bruisje bij zouden krijgen...
Ik heb rond die tijd ook bloed verlies gehad, zelfs rood op een gegeven moment. Dat je 2e streep lichter is kan zijn omdat het geen ochtend urine is, of Tenminste niet wat je de hele nacht hebt opgehouden. Kan zijn dat er dus niks is! Succes en sterkte!
ze hebben net weer gebeld moet gewoon afwachten kan niet bij de gyn komen daar voor is het nog te vroeg en als ik me verder goed voel en geen hevige bloed verlies heb gewoon afwachten...
Wat een spanning! Wanneer kan je wel terecht? Zolang het niet helderrood is en je geen krampen hebt moet je proberen er van uit te gaan dat alles goed is. Hoe moeilijk dat ook is! Heel veel sterkte nog! Komt hopelijk allemaal goed!
ik krijg een oproep voor de gyn... er komt nu weer iets en met wat meer kleur pfff dit is niet fijn ik probeer de knop om te zetten gewoon afwachten en positief blijven maar mijn eerste zwangerschap eindigde ook bij 5,5 in een mk en begon net zo ... toen gelijk zwanger van onze dochter ....ze is inmiddels bijna 4 jaar
Dan is het nog meer kl*te! Kan je niet bellen om te vragen of je met 6 weken mag komen, is ook vroeg maar dan ben je misschien wel gerust gesteld, of denk je dat je, je nog meer zorgen maakt als het hartje dan nog niet klopt. Mij hebben ze in de 6e week laten komen ivm een eerdere miskraam.
ik moet eerst vandaag maar afwachten hoe het gaat maar vind het heel raar , oke moet positief blijven maar had al weinig klachten ... eerst wat misselijk toen begon ik mijn borsten te voelen ... en die voel ik nu ook niet echt meer ... raak geloof ik beetje in een dip this maar goed dat onze dochter nog van niets weet ze wil zo graag een broertje of zusje.. en na die conisatie had ik niet verwacht zo snel zwanger te worden bij haar duurde het ook bijna 2 jaar en zouden we net voor iui gaan..
Misschien adertje gesprongen? Bij mij gingen eerste alle symptomen weg en temp enorm omlaag. Als dat gebeurde wist ik al genoeg. Zelfde dag begon ik dan te bloeden en niet bruin maar echt rood met stolsels. Gyn zei idd het kan vriezen en dooien in die weken en doen ze idd geen echo hoogstend bloedprikken op je hcg. Duim voor je dat het stopt sterkte!