nou ik weet het alvast voor een eventuele volgende zwangerschap. dat ik de kraamzorg niet bij dezelfde instelling aanvraag! wat een chaotische rotzooi is het daar! eerst vergeten ze mij voor een intake gesprek. kreeg ik 1tje van een paar minuutjes via de telefoon nadat ik ze 3 keer gebeld had. nou kraamzorg eindelijk geregeld..ook allemaal netjes betaald. krijg ik nu allemaal aanmaningen dat ik het niet betaald zou hebben. incaso na incasso. ook die gebeld en uitgelegd dat ik het allemaal netjes optijd betaald is. nou stuur ons maar het bewijs op (afschrift) ook gedaan. nu nog meer incassos!!! ik word er helemaaaal gek van. ik heb alles gecontroleerd of dat ik wel het juiste rek.nr heb en ook of het bedrag klopte wat ik moest betalen. nou alles was goed. en nog steeds dat gezeik.
waaorm zou je er gek van worden? is hun probleem. laat ze maar incasso's sturen, aanmaningen, incassobureau. laat het maar in de papieren lopen voor ze. moet jij niet achteraan willen. en als er een deurwaarder op de stoep staat geef jij lekker aan dat de vordering onterecht is. zijn ze inmiddels wel ruim 500 euro lichter bij de neckermann ook gedaan haha nooit meer wat van gehoord.
wat K** zeg, dat wil je niet, dat gezeik, misschien tip voor de volgende keer: hier mijn ervaring Ik had Kraamzorg instelling Mastenbroek!(klik) Echte aanrader ik heb geen acceptgiro's gezien, wordt allemaal met de Verzekering geregeld, dus daar heb ik geen omkijken na En als er dan nog wat te verrekenen valt krijg ik dat gewoon in de bus van mijn verzekering. Verder de eerste dag hadden wij een vrouwtje dat een kattenallergie had, en ze deed mee aan de ramadan. Probleem was : wij hadden aangegeven 4 katten te hebben, dametje kon dus niet drinken niets, om van de kriebels af te komen Die zelfde avond hebben wij gebeld en de volgende dag strond er een lieve andere dame op de stoep en dat was ook een goede klik dus ook netjes geregeld ik hou er helemaal niet van als andere me huisje doen en zo, en ben zelf niet zo babbelaar maar het was een leuke ,fijne kraamtijd. en lied alles gewoon toe. was een verademing en wereld die voor me open ging