niet aankomen bij zwangerschap

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mammatobe, 5 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mammatobe

mammatobe Lid

8 nov 2014
    12
    0
    1
    Hallo allemaal,

Ik ben op het moment 29 en halve week zwanger maar ben over de afgelopen maanden alleen maar afgevallen.
    Gister controle gehad en weer hetzelfde gewicht als de controle daarvoor.
    Ik eet verder veel en het is nou ook niet echt super gezond ofzo. Ik eet bijna dagelijks groente en aardappels etc. en ook gewoon dagelijks fruit.

Naar mijn weten moet je in principe aankomen en daarom vraag ik mij af of hier mensen zijn die ook zoiets hebben meegemaakt.

Groetjes!

2. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
    Bij de derde stond mijn gewicht op de dag van bevalling op min 3

Nu sta ik op min 8 kilo, wel is het zo dat ik dan weer weinig aan eten en drinken binnen houd maar volgens de gyn is het niet erg en pakt het kindje wel wat het nodig heeft,

In jou geval krijg je binnen wat je binnen moet krijgen, niet aankomen lijkt mij dan ook geen probleem eigenlijk, maar Heb weleens gehoord dat het nogal tegenstrijdig is, de een zegt minimaal 7 kilo aan te moeten komen omdat er anders afval stoffen vrij komen en de ander zegt dat het totaal geen probleem is... Waar mijn gyn er dus 1 van is ;)

3. kusjes1986

kusjes1986 Bekend lid

24 jan 2015
    830
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nee hoor hier bij de 2de 20 kilo eraf. Gezond kindje op de wereld gezet hoor. Zolang je kindje goed groeit is er niks aan het handje

4. mammatobe

mammatobe Lid

8 nov 2014
    12
    0
    1
    Bedankt voor de snelle reacties! stelt me weer een beetje gerust.
    kleine groeit verder inderdaad goed laat ik dat dan maar als richtlijn houden haha

5. MaBaD

MaBaD Niet meer actief

Hallo

Ik ben ook pas 2 kilo aangekomen en vraag me inderdaad soms ook af of dit wel oke is.
    Moet donderdag naar de VK en wilde dat toch nog eens duidelijk aangeven.
    Ik word namelijk ook nooit gewogen, alleen de allereerste keer werd na mijn gewicht gevraagd

6. meintje83

meintje83 Actief lid

15 apr 2015
    164
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben tot nu toe ook niks aangekomen, eerder een paar kilo eraf en sta al weken op hetzelfde gewicht. Bij mij komt het omdat ik zwangerschapsdiabetes heb en een dieet volg waarbij ik echt niet kan snoepen, maar ik eigenlijk ook bijna nooit honger heb. Ik eet wel van alle voedingsstoffen voldoende, maar weinig koolhydraten.
    Volgens mij als je niet meer afvalt of niet heel snel en je baby groeit goed is er niks aan de hand. Ik moet wel elke keer wegen, maar bij mij wordt er ook niks over gezegd.

7. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Als je afvalt, dan gaat het vooral om de snelheid waarmee. Ook al zou je 20 kilo afvallen, als je dat verdeeld doet over 40 weken, is het eigenlijk peanuts in de week.

Ik viel door ws een virus binnen 6 dagen 3 kilo af en toen greep de VK in. Kreeg toen pillen tegen de misselijkheid. Bij zo snel afvallen komen er wel afvalstoffen in het bloed.

Je eet gezond en meer kun je niet doen.

8. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    hier ook nog niks aangekomen maar ja ben nog niet eens op de helft..
    buuf zei vandaag dat ze me wat slanker vond in het gezicht..
    nou ja weet waar het dan heen gegaan is.
    ik eet verder ook vrij normaal al heb ik overdag meer zin in eten dan s'avonds en avondeten zie ik al erg tegenop maar ja..
    groentjes moeten wel naar binnen..
    verder groeit alles wat moet groeien lekker door dus zal wel goed zijn denk ik maar..

9. Aimee85

Aimee85 Bekend lid

22 mrt 2014
    774
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier nu 1,5 kilo aangekomen in vergelijking met de eerste ziekenhuis meting in week 8. De gyn en dietist (vanwege zw suiker) gaven aan dat ik me er niet ongerust over hoefde te maken. Ik ben eerst 3 kilo afgevallen en dat is er nu wel weer aangekomen. En sinds ik dus geen suiker meer mag eten is er ook wel weer wat afgegaan. Maar ze zijn te vreden over de groei van de baby dus dan zal het bij jou toch ook wel oke zijn?

Deel Deze Pagina