Kindje veel voelen bewegen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Daenerys, 4 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lizzthrasher22

Lizzthrasher22 Fanatiek lid

23 okt 2014
    1.474
    2
    38
    Hier af en toe ook een heel duidelijk aanwezig beebje. Niet heel druk, maar wel hard schoppen en duwen. :)

Maar ik moet wel zeggen, echt 1000x liever veel beweging dan ineens heel weinig want ben al een paar keer best wel in paniek geweest omdat er maar niks gebeurde. :$ Ook al doen m'n ribben pijn, laat d'r maar lekker veel trappelen! :)

2. JackieSt

JackieSt Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.124
    0
    36
    Drenthe
    Ik voel onze dochter nauwelijks, waarschijnlijk doordat de placenta nu voor ligt. Heel anders dan bij mijn eerste zwangerschap. Ik vind het heel jammer en het maakt me best onzeker. Hopelijk voel ik straks wat meer als ik wat verder ben.

3. krullebol81

krullebol81 Actief lid

9 jul 2014
    393
    23
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hier ook een druk meisje die denkt dat ze op turnen zit ofzo. Gisteren zag ik mijn buik gewoon bewegen waar ze aan het trappelen was, zo grappig :D :D

4. mausyi

mausyi Fanatiek lid

4 jul 2011
    1.452
    0
    36
    Ik heb er 2 *zucht* :) mijn buik kan soms vormen aannemen die niet normaal zijn. :D

5. BVS

BVS Bekend lid

28 nov 2014
    797
    0
    0
    V
    Hier ook een druk meisje..voel dr zelfs bewegen als ik aan het werk ben. Ook als ik s'nachts wakker word voor te plassen voel ik dr tekeer gaan..

Gisteren had ze een wat minder dagje..heel raar dan

6. Linky

Linky Fanatiek lid

12 jun 2014
    3.487
    172
    63
    Vrouw
    Ja hahaha hier beweegt er ook een heel erg veel. En ook een meisje ;) Ik heb al meerdere keren gevraagd of het niet teveel is, maar dat wuiven de gyns en de verloskundige lachend weg.
    Als er al 20 minuten voorbij gaan zonder (of met minimale) bewegingen, dan vind ik dat weinig. Wie zei 90% Slaap per dag? :$
    Dan is ze waarschijnlijk aan het slaap-kickboksen.
    En hoewel het soms pijn doet of misselijk maakt (zeker de laatste weken, die trappen in je maag of een kont in je middenrif gedrukt... pff) heb ik dit véél liever dan wanneer ze te weinig zou bewegen!!

7. Amelien

Amelien Bekend lid

4 apr 2013
    862
    2
    18
    NULL
    NULL
    Hier over het algemeen en drukke baby. Heb wel het idee dat het hier afhankelijk is van hoe hij ligt. Mijn placenta ligt aan de voorkant dus daar zal t wel mee te maken hebben.

Deel Deze Pagina