Hallo, Ik ben op dit moment ineens heel erg verslaafd aan gaia meloen, vanmiddag halve gehad en me vriend is nu alweer 1 halen, normaal hou ik ook niet van sinaasappels maar echt alles wat met sinaasappels te maken heeft kun je me blij maken. Zelfde als de kaas En de fruit mentos. Jullie nog bepaalde verslaving ??
Oh dat herken ik wel Ik was het eerste trimester verslaafd aan perzikken, jam, yoghurt en alles wat gezond is, wat ik normaal dus werkelijk nooit eet. Na het eerste trimester was het helaas weer voorbij en viel ik weer voor de normale dingen zoals chocolade, chips en alles wat ongezond is
Geroosterde boterhammen met pindakaas en een glas ijskoude verse melk. Fruit doet het ook erg goed hier.
Hahaha ik heb het juist precies andersom, begon bij mij met de zoetigheden en chips. Al hoe wel ik ook ineens ik weet niet waarom jodekoeken ook super lekker vindt terwijl ik die niks aan vondt eerst zelfde voor de tucjes
Jammie! Vooral die lollies die je dan nog in de vriezer moet leggen of de perenijsjes krijg er honger van !
Eerst tosti en yoghi.. Nu appelsap! En de gehele zwangerschap koude melk! En helaas neiging naar foute dingen zoals chips en chocolade! Maar ik hou mezelf zo goed en kwaad als het kan in de toom
melk! je kunt me wakker maken voor melk en oja ijs! Softijs, magnums, vooral die 2! heeeerlijk hihi maar kan me gelukkig nog inhouden, ben veel te bang dat mijn kindje nóg meer gaat groeien en ik vooroverkieper met mijn buik haha
Het eerste trimester wilde ik alleen maar ketchup. Moest er de hele dag aan denken. Overal moest ketchup op terwijl ik dat normaal niet lustte Het laatste trimester had ik de hele dag behoefte aan cake, slagroom en andere zoete dingen (dus toen vlogen de kilos eraan)
Dit topic maakt me hongerig!!!! 😁 Ik drink veel koude melk en appelsap! (Dronk dit eerder nooit!) En ben veel meer van zoete dingen, had ik ook nooit
ALLES! Ik (vr)eet rollen met snoep achter elkaar weg, grote koeken, chips, maar ook van gezonde dingen eet ik extra veel. Dat wordt nog wat...
IJS <3 liefste ijs van de ijsboer..ohh heerlijk. En fruit en boterhammen met cervelaat of boerenmetworst ( ja de voor verpakte uit de supermarkt, niet de verse ) Maar waar ik het meest naar smacht is sushi en filet american
Ik was in m'n laatste zwangerschap ontzettend misselijk en het enige waar ik wél zin in had waren die citroen waterijsjes met dropstokje. Ik heb denk ik wel 100 pakken opgegeten M'n eerste zwangerschap had ik in het eerste trimester super veel zin in milkshakes en chocolade. Derde trimester alleen maar komkommer met sojasaus haha.
Zodra ik bevallen ben wil ik als eerste een broodje filet americain!!!! 😁😁 QUOTE=BVS;18563950]IJS <3 liefste ijs van de ijsboer..ohh heerlijk. En fruit en boterhammen met cervelaat of boerenmetworst ( ja de voor verpakte uit de supermarkt, niet de verse ) Maar waar ik het meest naar smacht is sushi en filet american[/QUOTE]