Kindje verloren,ex weg en na een maand een nieuw kindje voor hem

Discussie in 'De lounge' gestart door MijnKindje, 24 aug 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. iMum

iMum Bekend lid

24 okt 2019
    647
    567
    93
    Vrouw
    Maar er staat toch nergens dat de belastingdienst dit haar verteld heeft.
    Wie weet heeft ze het van een vriend gehoord die haar heeft geholpen met het telefoontje naar de belastingdienst.

Maar goed aan de andere kant schrijft ze in dezelfde post dat ie in december weg is gegaan en later in januari.

Ik denk dat we hoe dan ook niets meer van TS gaan horen.

2. Linnidee

Linnidee Fanatiek lid

15 mrt 2019
    1.789
    1.804
    113
    Vrouw
    Ik denk het ook niet, ik denk nog steeds dat het een onzin verhaal is wat ik triest vind want waarom zou je een account aanmaken, zo’n verhaal verzinnen en vervolgens niks meer posten. Ik weet, zoals vele hier met mij, hoe het is om een kindje te verliezen dus vind het extra treurig als iemand zoiets verzint. Mocht het echt waar zijn TS, zet dan nog wat neer hier want dan vind ik het oprecht heel naar allemaal voor je maar nu komt het gewoon niet geloofwaardig over.

bozoe en Athina vinden dit leuk.
  3. RE080219

RE080219 Fanatiek lid

10 dec 2018
    2.522
    4.780
    113
    If it walks like a troll and it talks like a troll, it’s usually……

Linksom of rechtsom: treurig dit…

*pakt toch de popcorn maar

Jessi79 en Athina vinden dit leuk.
  4. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Triest weer hoor dit….

5. Zomerbloem

Zomerbloem Fanatiek lid

19 mrt 2018
    2.122
    2.577
    113
    Vrouw

Nu moest ik de belastindienst belle en hoorde ik dat me ex een maand nadat hij bij me wegging meteen met iemand ander in bed is gegaan en meteen een kind heb gekregen

Als je dit leest, typt ze dat ze het via de BD heeft gehoord.

6. Cupcake01

Cupcake01 Fanatiek lid

8 feb 2016
    2.983
    1.320
    113
    Vrouw

Je kan het ook anders lezen. Ik lees het zoals ik t dikgedrukte er heb tussen gezet. Aangezien alle spelfouten is dit er ook een. Dus én de belastingdienst gebeld én van iemand gehoord dat... :)

7. Vaasje

Vaasje Niet meer actief

Maar als ze het niet van de belastingdienst heeft, wat heeft de belastingdienst dan met haar verhaal te maken :oops:

Iertje81, Gewooniemand, nizzie86 en 5 anderen vinden dit leuk.
  8. joepy

joepy Fanatiek lid

12 okt 2017
    1.443
    952
    113
    Vrouw
    Toen ik toeslagen wou aanvragen zag ikdat er op mijn adres een vreemde woonde en moest er eerst onderzoek gedaan word dat die gene er niet woonde, Kan het niet zo zijn dat hij een vriendin heeft gekregen die al moeder is en in haar oude huis nu woont en daarom zoiets heeft gehoord van de belasting dienst?

MariTheresa vindt dit leuk.
  9. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.275
    6.802
    113

Er zijn hier nog wel ergere verhalen geweest die achteraf niet waar bleken. Met foto's van kinderen van internet geplukt alsof die van de topic starters waren.

Linnidee, Zuul en Vaasje vinden dit leuk.
  10. Zomerbloem

Zomerbloem Fanatiek lid

19 mrt 2018
    2.122
    2.577
    113
    Vrouw
    Geen flauw idee. Hahaha.

Misschien dat ts dan verder uitleg kan geven.

11. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.719
    27.362
    113
    Vrouw
    De huisarts kan je verder helpen als je niet goed in je vel zit om de juiste hulp in te zetten.

masami vindt dit leuk.
  12. MijnKindje

24 aug 2021
    11
    0
    1
    Vrouw
    Hoi even duidelijker sorry voor spelfauten ik ben nog nie in Nederlands ik ben engels. Me ex is weggegaan en zei dat ie ging scheide. toen is die in januari 2020 vertrokken maar hij heeft een kind gekregen in oktober 2020 dus die heb ie al gemaakt in januari 2020 als ik goed reken en ik hep daar niets mee te maken maar da doet me gewoon zeer omdat ik geen kinderen kan krijge en hij wilde ze ook niet maar heb er nu wel eentje terwijl we nog niet gescheide waren. da was pas in novermber 2020. Ik vin datdus gewoon echt heel gemeen om vreemd te gaan terwijl je getrouwd bent en meteen een kind maakt. Hei wou al in oktober 2019 niet meer bij mei slapen dus ik denk dat hij toen is vreemdgegaan. En hij is pas in januari gegaan uit ons huis maar als je iemand anders mee naar bed gaat dan blijf je toch niet bij iemand wonen of vind ik dit gek? Hed doet vooral zeer omdat ik zelf dus kinderen wilde krijgen maar ik hep geen eierstokken en ivf werkte nie. Sorry voor alle fouten ik kan in engels schrijven misschien dan duidelijker

13. MijnKindje

24 aug 2021
    11
    0
    1
    Vrouw
    ik probeer op iedereen te reageren. zijn vriendin waar die mee wegging was zwanger januari 2020 en ik moes iets van de belastingdienst wete want ik kreeg een rekening die ik niet begreep dus ik belde die en die snapte de situatie niet en zei je heb toch een kind gektegen in oktober 2020 maar da was zijn kind en die van die meid waar die mee vreemdging dat is alles maar dat doet gewoon pijn omdat ik zelf geen kind kan krijge en het zo van de belasting moet horen.

14. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.506
    10.410
    113
    Het geeft niet je doet je best om je verhaal te verduidelijken. Het is een hele nare situatie. Het is heel erg voor je dat je niet je wens in vervulling kan laten gaan maar als ik dit hoor zou je dit ook niet willen bij deze man.

Ik denk wel dat het goed voor je zal zijn om contact op te nemen met de huisarts. In Nederland kun je makkelijk een afspraak maken ze kunnen je in contact brengen met iemand die je kan ondersteunen en het proberen te laten verwerken.
    Kun je in ieder geval je verhaal kwijt.

Succes!!

Vero0504, Ysabella, Zuul en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. MijnKindje

24 aug 2021
    11
    0
    1
    Vrouw
    Dank je wel en lief van jou,dit is dus inderdaad wat er gebeurd is. Ik ben niet verward maar gewoon heel verdrietig dus ik heb psychise hulp aangevraagd. Ik ben speciaal van Suriname naar hier gekoem voor hem maar ik praat geen Nederlandse alleens surinaans dan en engelse.

16. MijnKindje

24 aug 2021
    11
    0
    1
    Vrouw
    bezwangerd weten ze niet alleen dat die kind in 2020 is geboren toen wij getrouwd waren nog. dat zei ze aan de telefoon zij snapte niet en dacht dat die baby van mij was omdat we getrouwd ware

17. MijnKindje

24 aug 2021
    11
    0
    1
    Vrouw
    lieverd. :)

18. vrouwvan

vrouwvan Fanatiek lid

26 dec 2015
    2.195
    1.242
    113

Degene die grapjes maakte en haar belachelijk maakte over Frozen, haar taalgebruik en de belastingdienst moeten zich echt schamen. Heel makkelijk te oordelen als je het hele verhaal niet kent.

dreumesje, Axia, Aries en 9 anderen vinden dit leuk.
  19. RE080219

RE080219 Fanatiek lid

10 dec 2018
    2.522
    4.780
    113
    Ah, dit verheldert wel het één en ander @MijnKindje. Dus als ik het goed begrijp was het vanaf ongeveer oktober ‘19 aflopende zaak tussen jou en je ex en is hij uiteindelijk rondom januari ‘20 vertrokken. In die periode moet hij een kind verwekt hebben bij een ander, uiteindelijk geboren in oktober ‘20 en de belastingdienst heeft daarin een pijnlijke fout gemaakt - alsof dat kindje bij jou geboren is in plaats van bij hem en z’n nieuwe vriendin. Waarna je, na een belletje met de belasting, hiermee dus geconfronteerd werd en het oude zeer dubbel en dwars binnenkwam. Temeer omdat jij een keer zwanger bent geweest en het kindje bent verloren, toen je met hem samen was. Dit heeft je je vruchtbaarheid gekost.

Vat ik het zo goed samen?

Ik kan me voorstellen dat zo’n situatie je opvreet. Wat een verdriet moet het je doen. Eigenlijk niet eens zozeer om je ex - ook al is het natuurlijk hufterig dat hij je wellicht bedonderde en dat hij nu bij een ander een kind heeft, zo snel ook - maar bovenal omdat jij wordt geconfronteerd met je eigen verlies en je onvruchtbaarheid. Zeg ik dat goed?

Ben je zelf nog single? Hoe ben je je eierstokken eigenlijk kwijtgeraakt; dat is heel uitzonderlijk dacht ik? Ben je daardoor ook in de overgang geraakt? Zou je zelf nog wat willen ondernemen om je kinderwens uit te laten komen - adoptie wellicht, of eiceldonatie? Ken je de mogelijkheden hier in Nederland daarvoor, mocht je dat willen?

einad en NORAH1979 vinden dit leuk.
  20. MijnKindje

24 aug 2021
    11
    0
    1
    Vrouw
    ze zeiden niet wanneer die vrouw bezwangerd is alleen de datum van de geboorte van die kind in 2020 zij dacht dat die mijn kind was omdat we nog getrouwd waren. hun mogen dat helemaal niet zeggen maar wij hebben na scheiding inderdaad als toeslagpartners belasting gedaan.

Deel Deze Pagina