Bedankt allemaal, we zullen het inderdaad een plekje moeten geven zodat we verder kunnen met ons leven. Ik praat/schrijf er het liefst zoveel mogelijk over, want dat helpt me om het te verwerken, maar als ik deze topic dan lees, moet ik eigenlijk alleen maar heel erg huilen..
Sterkte! Wat een mooie naam hebben jullie je zoontje gegeven! Hopelijk vinden jullie veel steun in de omgeving.
Huilen is zeer zeker ook een vorm van verwerken, het moet er toch uit! En schrijf maar lekker van je af, daar zijn we voor.
Heel veel sterkte, Norah. Wat vreselijk om je zoontje Haroun te moeten verliezen. (ik ben niet altijd erg handig met woorden)
Ik wil jullie heel veel sterkte wensen de komende tijd. ik heb het zelfde meegemaakt zo'n 2 maanden geleden. Neem de tijd en probeer het een plaatsje te geven
huil maat lekker meid dat is de beste remedie zo kan ja het verwerken al moet kruisen om je wat lichter te voelen. veel sterkte in zo een moeilijke tijd. ik denk niet dat de pijn minder word maar je moet het een plaatsje kunnen geven en het kan geen kwaad om soms eens terug naar die pijn te grijpen. liefs Talia
Bedankt allemaal voor jullie lieve woorden.. Geeft me een warm gevoel dat mensen die ik eigenlijk helemaal niet ken zo ontzettend met ons meeleven! Het volgende gedichtje dat ik tegenkwam, vind ik zo mooi en toepasselijk.. Geen woord drukt uit de droefheid en niets geeft weer de pijn aan alles wat wij wensten en dat niet zo mocht zijn Toch heeft jouw tere leven ons in het diepst geraakt en daarom lief klein zoontje ben jij voor ons volmaakt.
Heel veel sterkte toegewenst in deze moeilijke tijd die jullie doormaken. Gelukkig leeft hij in je hart en deze mooie vlindertuin verder. Dikke knuffel gemma