Mijn vorige topic was al gesloten, maar wil toch ff mijn twee fotomodelletjes showen. Als eerste Thomas van 3 weken oud: groetjes sandra
En als tweede tijs van 2 weken oud: Annemarie en Twinkel, bedankt voor het "lenen" van jullie prachtige knulletjes. Ik ga snel aan de slag, en over een weekje ontvangen jullie de rest van de foto's. groetjes sandra
smelt...het zijn echt prachtige foto's geworden! wij willen voor op ons kaartje ook zo'n soort van foto hebben, het liefst in het zwart-wit of sepiabruin. Liefs Stephanie
Nou ik ben er ook helemaal weg van hoor, maar dat wist je al Wat een prachtfoto's! (ik ben met mijn kleine Seth ook bij sandra geweest, en het was zoo leuk en zoo ontspannen!)
Oh gaaf he... doe je dat zelf? Ik zoek nog iemand om onzen S. er mooi op te zetten... of doe je alleen pasgeborene?
hoi claudia, nee hoor. Had juist nog weinig ervaring met pasgeborene, daarom kregen deze 2 kereltjes een gratis shoot. Voorbeeld foto;s op mijn hyves: www.jarnosandra.hyves.nl groetjes sandra
wauwwww! ik vind hjet echt Super mooi ! wat een mooi mannetje heb ik toch! Die van Thomas is ook super!
Sandra ook hier nog even: Ze Zijn echt super mooi en we komen ergens in juli zeker een keer bij je langs!
Ach wat leuk om mijn schatje zo mooi op de foto te zien! Sandra bedankt hoor.. vond het echt heel leuk om te doen. En Thomas.. tja, die vond het wel prima denk ik.. die sliep gewoon door! Groetjes Anne
Ik kan die hyves foto's niet bekijken. Of weet ik gewoon niet waar ik kijken moet? (ik heb ook geen hyves) Heb ook wel belangstelling in n sessie voor onze beeb