kindje verwacht, hartje zomer, ervaring?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Bjanc, 11 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimberly 33

Kimberly 33 Fanatiek lid

19 mrt 2014
    2.080
    0
    36
    Hier van alles wat, je weet het helaas nooit
    eind juli uitgerekend.

2. eefje1980

eefje1980 Actief lid

30 jan 2013
    127
    0
    16
    www.evelynspoppen.nl
    Ik ben begin juli uitgerekend en zat ook erg in twijfel. Maar het lijkt me wel handig om toch wat shirtjes met korte mouw in huis te hebben. Mocht het toch te koud zijn dan een romper met lange mouw eronder en kan het alsnog gedragen worden :)
    Oja, ik heb ook wat broekjes gekocht die makkelijk om te slaan zijn naar een korte broek. Met jurkjes is helemaal makkelijk, gewoon een legging/maillot eronder als het toch wat kouder is.

3. Angeltje78

29 dec 2014
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zou idd ook korte mouwen en halen. Eerste dochter ook geboren eind jullie en Had vaak kort spul aan. Ik kleedde haar eerst ook te warm de huisarts waarschuwde me toen :) .

4. G83

G83 Bekend lid

29 dec 2014
    524
    3
    18
    Ik ben in juli 2013 bevallen, het was erg warm maar ondanks 13 dagen over tijd toch 2 kruiken nodig gehad. Na 1,5 week heeft ze erg vaak alleen in haar romper gelegen omdat het zo warm was. Ik zou maat 50 met lange en 56 ook met korte mouw doen.

5. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Hier van de eerste bevallen eind juli maar een baby heeft nog geen t-shirts aan. Gewoon rompers korte mouw met een longsleeve erover.
    Zelfs de kruik nog nodig gehad!

6. BVS

BVS Bekend lid

28 nov 2014
    797
    0
    0
    V
    Ik heb niks met korte mouwtjes..alleen de rompers.
    Heb 1 zomer pakje maar dat zal ze waarschijnlijk toch niet dragen..Mochten we echt een hitte golf krijgen kan ik altijd wat bijhalen.

En ik haal ook gewoon een kruik..dat ben je geloof ik verplicht aan de kraamzorg

7. fitty

fitty Bekend lid

9 jun 2014
    913
    0
    0
    Goed topic :) ik lees even mee

8. Beebbie

Beebbie Fanatiek lid

23 apr 2012
    1.015
    0
    36
    Thuiszorg
    Tilburg
    ik ben 18 juli uitgerekend maar ik heb ook veel met lange mouwen,, als t te warm is doen we wel alleen een rompertje aan..
    Betreft je vraag voor 1 kruik volgens de kraamzorgorganisatie hier is dat genoeg in de zomermaanden

Deel Deze Pagina