Het kan werken, mits je lichaam er klaar voor is Sommigen worden met 41 weken gestript, en dan helpt het nog niet. Als je lijf er niet klaar voor is, dan helpt strippen meestal ook niet echt.. Anderen worden bij 38 gestript, en dan werkt het wel.. Ik kon niet eens gestript worden bij 41 weken omdat de kleine niet ingedaald was, en mijn baarmoeder nog potdicht zat.
Ik vroeg het omdat ze het meestal pas in week 40 en 41 proberen. De meningen zijn er zo over verdeeld en was op zoek naar ervaringen Vond via google 2 vrouwen ergens die met 37.6 succes vol gestript waren. Dus nu maar hopen
of het helpt weet ik niet ik ben zelf met 40 weken gestript en ondanks alles no potdicht zat en de vk. nog zei van meid hoop er niet teveel op want dit beloofd niet veel begonnen de weeen toch 3 uur na het strippen en werd mijn zoontje 2 dagen daarna geboren. kan het altijd proberen toch?
Oh, ben jij nu al gestript? IK WIL OOK!! Ik ben er zooo zat van. Mijn VK zei dat ze pas bij 40+5 voor eerste keer strippen geloof ik. Zal t morgen eens even vragen. Ik hoop voor je dat het doorzet, succes!
eerste poging strippen was met 38 weken, maar helaas zit nu op 40.1. Morgen nieuwe poging. Het heeft al wel enig effect, maar omdat mijn dametje erg hoog zit is er te weinig druk naar beneden en komt het nog niet voldoende op gang.
Strippen is geen garantie dat je gaat bevallen, het is een poging om je 'op gang te helpen'. Heel vaak veroorzaakt het strippen alleen meer voorweeën en zet de bevalling nog niet door. Maar het is het proberen waard.
Heb wel een ongiachtig gevoel lichtjes zo nu en dan. maar zodra ik even gelopen heb om te gaan plassen of drinken pakken bijvoorbeeld. Is het wel erger moet ik zeggen. Maaarja zo moet het ook zijn als ik niks doe. Maar nog tijd zat we wachten rustig af. Dit gevoel heb ik iig LANG niet gehad
je hoort inderdaad verschillende verhalen over het strippen, ik denk ook dat als je lichaam er klaar voor is dat het dan best kan werken. is er een reden bij jullie om te laten strippen? ik heb nog nooit gehoord dat ze al voor de 40e week strippen...
Hier wordt ook niet gestript voor de 40 weken. Ik ben 30-1 uitgerekend en het enige wat ik weet ik dat ze me uiterlijk vrijdag 11-2 gaan inleiden. Heb volgende week met 40.3 de volgende afspraak bij de vk en heb geeeeeen idee of ze me dan misschien wel gaan strippen, maar dat zien we dan wel weer
Bij mijn vorige zwangerschap ben ik ook met 39 weken gestript dit ook omdat de kleine al erg groot was ( bijna 9 pond) en het voor mij erg zwaar was... De weeën zijn toen een dag later op gang gekomen en die nacht was onze zoon geboren en nu hebben ze ook weer toegezegd als de kleine te groot wordt dat ik weer eerder wordt gestript/ ingeleid! Dus je bent niet de enige
Maar jij bent dus gestript s1986? En al zo een groot kind dan hoop ik dat die weeën doorzetten want hoe langer de kleine er zit hoe zwaarder hij/zij wordt!
Jaa ze hebben me inderdaad gestript. Mn banner klopt niet!!! 39.2 ben ik vandaag. Krampjes zijn nog niet gezakt. Ben al paar keer trap wezen lopen rondjes door het huis en zit aan de bitterlemon(VIES) maar voor een goed doel he!
Ananas schijnt ook te helPen en dan vooral het middelste daar schijnt een stofje in te zitten die weeën opwekt!
2 keer gestript 1 keer met 39 weken en 1 keer met 38.2 allebei vrij snel daarna bevallen (enkele uren) merkte binnen een half uur dat er al wat gebeurde. maar of t helemaal eerlijk was? (bleek de tweede keer al 4cm ontsluiting te hebben dus hoefde idd maar een klein zetje te krijgen) hopelijk heb je gauw je uk
Hier om vergelijkbare redenen: kindje behoorlijk groot, redelijk wat zorgen omdat onze eerste dochter vorig jaar is overleden, andere 2 bevalling waren met 38 en 39 weken. Samen voldoende redenen om wat vroeger te strippen. Kleine en lijf leken er ook klaar voor. Helaas zit kleintje nog steeds wat hoog. Net als bij nr 2 waarbij de vliezen braken, terwijl hij nog een hand boven het bekken zat. Door te strippen komt er al enig wee activiteit die het indalen lijken te helpen. Sex, wandelingen en ananassen zijn ook al ingezet, maar hebben helaas allemaal nog niet tot gewenste resultaat geleid.
Ben gestript met 39.4 weken. Ik had toen al 5 cm ontsluiting.(En nog geen wee gehad!) Ik moest toen langs het ziekenhuis omdat mijn bloeddruk te hoog was. Als na het strippen de bevalling niet door zou zetten, zou ik de volgende ochtend ingeleid worden. Was niet nodig...die nacht werd onze zoon al geboren.