Heeft iemand deze en bevallen ze? Ik zag ze laatst in zwart en spijker voor 20 en ze leken me wel fijn. Van mijn vorige zs heb ik niet veel broeken. Was in de zomer en droeg toen veel leggings en heb alleen een lichte spijkerbroek van Mamalicious en een 3/4 van H&M die erg lekker zitten. Heb nu via mp2 broeken va Noppies gekocht voor op t werk (die worden toch alleen maar vies dus wilde geen nieuwe halen) maar die vind ik helemaal niet fijn. Ben geloof ik best kritisch wat positiebroeken betreft en hier in de buurt ligt geen H&M die MAMA verkoopt. Moet er beat een eindje voor rijden dus graag jullie mening.
Ja ik vind ze heel prettig zitten. Je kan hem lekker helemaal omhoog trekken tot onder je borsten. Ik heb die gewone zwarte voor een tientje. Zeker aan te raden
Hier ben ik ook wel benieuwd naar! Ze zijn fijn geprijsd en ik ben er ook bijna aantoe dus ik lees mee
Ik vind de gewone jeans van H&M Mama fijner! Ze zijn rond de 40 euro maar met kortingscodes kun je ze wel vaak voor zo'n 30 euro bestellen. Blijven ook mooi in model en doe er al mijn hele zwangerschap mee
Ik heb ze ook, de jeggings,de jeans.... Vind ze zalig! Had er eerst 1 gekocht van noppies 95euro! En helemaal niet zo comfi als de goedkope van h&m!
Ik heb een zwarte jegging van een tientje en die zit echt fantastisch! Draag het liefst niks anders meer.