Hallo mensen, iemand een idee hoe dit kan? Ik heb een poos geleden al een blije doos van de prenatal gehaald, maar had geen printer die werkte dus de barcode zo opgeschreven en dat was oke. Nu komt net de buurvrouw aan de deur dat er daar een blije doos is afgeleverd... Maar nu zit er dus een acceptgiro bij of ik de kosten wil delen voor het versturen...daar heb ik dus geen zin in, ook al is het maar een euro of 4. Weten jullie of je die MOET betalen of is het redelijk vrijblijvend?
Het is vrijblijvend. Dat heb ik ook gehad. Gewoon netjes opgehaald, met brief en daarna inderdaad ook een tweede opgestuurd gekregen. Ik heb het geld overgemaakt, maar toen toch even een mailtje gestuurd, dat ik het niet zo netjes vond. Er werd mij toen verted dat het vrijblijvend was, maar ik heb het geld niet terug gekregen. Dus ik zou het niet betalen als ik jou was.
Ik heb ook zo'n tweede doos toegestuurd gekregen. Maar ik begreep dat die 4 euro verzendkosten waren en heb het maar betaald. Terug sturen vond ik ook weer zo'n gedoe. En mijn schoonzusje had hetzelfde aan de hand. Bij mij kwam het niet over of dat het een vrijblijvend was. Moet eerlijk gezegd zeggen dat ik het maar vaag vind....
Er staat ook zeker niet in dat het vrijblijvend is. Maar ik heb dat van hun begrepen, uit een reactie, op een mail die ik gestuurd had. Ik had een tweede gekregen en vond het onzin dat ik moest betalen voor iets wat ik niet had besteld, had hem al opgehaald, foutje van hun kant. Ik heb ook betaald, maar zij zeiden dat het vrijblijvend was.
Ik heb wel vaker gehoord dat die verzendkosten inderdaad vrijwillig zijn, ook al staat het er niet op. Ik zou het gewoon niet betalen, het is immers hun fout.
Ik heb een brief gehad met daarin het bericht dat ik hem kon ophalen en als ik dat niet kon/wou werd hij op gestuurd,in de brief stond netjes vermeld dat er dan 3,95 aan verzendkosten bij kwamen dus ik heb hem opgehaald. (is inmiddels alwel 2 jaar terug)
Ik heb ook zo'n tweede doos opgestuurd gekregen maar heb toen echt niets betaald, het is hun fout, dan moeten ze het maar niet opsturen en als ze hadden gewild dat ik het weer had terug gestuurd dan had ze maar ff moeten bellen ze hebben tegewoordig toch overal je gegevens van...
Ik heb hem ook gekregen maar de acceptgiro niet betaald. Niks meer van gehoord dus ik zou hem ook niet betalen, maar de doos mooi houden.
Ook hier kwam onverwacht een 2e doos met de post terwijl ik er al eentje had opgehaald. Had eerst zoiets van: die paar euro betaal ik wel, heb er toch een extra doos voor gekregen. Maar als ik dit zo lees dan heb ik ook zoiets van: eigen schuld dikke bult! Als je er toch nooit meer iets van hoort.. Wel slecht dat het zo vaak fout gaat.
Die doos is toch gratis? Waarom zou je dan in hemelsnaam de verzendkosten moeten betalen? Niet doen dus. Als je em niet ophaalt ofzo, boeiend, dan hebben zij er toch gewoon 1 extra?
ik heb er ook een met de post gehad had m zelf niet aangevraagd. Hoefde m ook niet. Ga ook de verzendkosten niet betalen. Dat ding word mega gesponsord hoor. Heb genoeg bij de prenetal gekocht om quitte te staan.
Ja Tom78 hahaha daar heb je ook weer gelijk in! Laatst was ik daar voor een nappy wrapper...bleken ze daar de dag erna in de aanbieding te komen en denk je dat ik m al mee kreeg voor die prijs...mooi niet. Ben toen maar naar de baby dump gereden daar was ie dezelfde prijs. Ik koop daar zoveel en dan zoiets hahaha...is mooie compensatie die doos
Zo'n doos is inderdaad mega-gesponsored. Zij hebben er enorme belangen bij dat die dozen bij zwangere mama's en papa's terecht komen: giga reclame! Heb zelf een tijdje in de business van gratis producten gezeten en je wilt niet weten hoeveel ze over hebben voor jouw adres en andere gegevens! Vaak wordt jouw adres e.d. doorverkocht aan bedrijven. Kijk maar eens of je mailings krijgt e.d. in de komende tijd ! Niks mis mee, natuurlijk. Maar iedereen die die verzendkosten betaalt is voor hen meegenomen. Betaal je niet, dan zullen ze daar ook echt niet op terug komen; jij hebt die doos en de producten dat is het belanrijkste. Voel je dus vooral niet verplicht! Voor de grap schrijf ik m'n naam wel eens fout of anders, dan kun je later precies zien welke reclame gebruik maakt van jouw gegevens. Maar, als je dat allemaal niet erg vindt, lekker aanvragen en gebruiken die spulletjes, hartstikke leuk en het is natuurlijk onderdeel van de 'voorpret'!