Hoi dames, wellicht weet iemand het antwoord op deze vraag: Ik heb vandaag een echo gehad. De termijnecho. Mijn eigen berekening komt uit op 10 weken en een paar dagen. De echo zei 9 en 2 dagen. Baby was verder prima. Maar nu zat ik ff te rekenen. Ik heb geen idee wanneer ik gemeenschap heb gehad,behalve van 1 dag die weet ik namelijk nog wel. 26 november. Echter ik had op 4 dec (dus 8 dagen later) een positieve test. Maar kan het dan zijn dat de zwangerschap is ontstaan op dat moment zeg maar? Is hcg al na 8 dagen aantoonbaar middels een urinetest? Wie kan mij helpen? Overigens mijn laatste dag menstruatie van ongeveer 9 november bij een cycluslengte van 25 dagen regelmatig.
Na je eisprong duurt het ong 7 tot 10 dgn totdat het gaat innestellen Kan zijn dat je snelle innestelling heb gehad of een eerdere eisprong Aangezien je niet weet wanneer je gemeenschap heb gehad... Maar kan zijn bij je volgende echo dat je weer paar dagen vooruit word gezet het is echt millimeter werk en dat kan al gauw een paar dagen schelen!