Had al eerder een vraag gesteld .... nog even in het kort. We zijn nu ruim een ½ jaar bezig om zwanger te raken terwijl ik de 1ste keer door de pil heen zwanger ben geraakt en de 2de keer binnen 2 maanden zwanger was. Beide keren ben ik bevallen dmv een ongeplande keizersnede. Nu is mijn vraag .... Na m'n eerste keizersnede had ik redelijk wat verklevingen zei de arts na de keizersnede. Zou dit een reden kunnen zijn dat ik nu maar niet zwanger raak? Door bv verklevingen aan de eileiders? Moet zeggen dat ik op m'n tempkaartjes altijd wel een duidelijke eisprong heb ... of zeg dat niets? [tempkaartje staat in m'n album] En zou ik nu na een ½jaar proberen al bij de gyn terecht kunnen? Alvast bedankt voor je tijd en antwoord.
hoi Diddl, als je zo'n duidelijke ovulatie hebt heb je genoeg kans. Lees het artikel eens; kansen om zwanger te worden, bovenaan deze pagina. Je bent inmiddels ook iets ouder en dat verkleint de kans iets. Gewoon geduld hebben, je komt niet eerder in aanmerking voor onderzoeken bij de gynaecoloog. Neem je al foliumzuur? Succes! Mirjam